7 وزن نخست کشتی فرنگی زیر 23 آسیا- کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز به وسیله نمایندگان ایران
1398/01/01-17:01
1129
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی کشتی آزاد

7 وزن نخست کشتی فرنگی زیر 23 آسیا- کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز به وسیله نمایندگان ایران

نماینده های 3 وزن پایانی کشتی فرنگی و 2 وزن از کشتی آزاد ایران فردا روی تشک خواهند رفت

رقابت های 7 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 آسیا عصر امروز پنج شنبه در حالی در شهر اولان باتور مغولستان به پایان رسید که نمایندگان ایران موفق به کسب 2 مدال طلا ، 2 نقره و 2 برنز شدند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی،  در رقابت های امروز امین کاویانی نژاد و مهدی ابراهیمی در اوزان 72 و 82 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، محمدرضا گرایی و علی اکبر یوسفی در اوزان 77 و 130 کیلوگرم به مدال نقره و مهدی محسن نژاد و حسن آریانژاد در اوزان 60 و 97 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند، محمد الیاسی نیز در وزن 67 کیلوگرم چهارم شد. در همین حال بعداز ظهر امروز قرعه کشی 3 وزن پایانی رقابت های کشتی فرنگی و 2 وزن از کشتی آزاد برگزار شد که نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند تا فردا جمعه به مصاف آنها بروند.

وضعیت جدول فرنگی کاران که همگی در گروه 5 نفره به مبارزه خواهند پرداخت به شرح زیر است :

در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز به مصاف بایورجان سادووکاسوف از قزاقستان، داواباندی مونخ اردن از مغولستان، راوین از هند و سرداربک کونوشبایف از قرقیزستان می رود.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی با المار تالانتبک اولو از قرقیزستان، یرنار فیداخمتوف از قزاقستان، ویجای از هند و تلمان باتومار از مغولستان کشتی می گیرد.

در وزن 87 کیلوگرم محمد هادی ساروی با کومار سونیل از هند، میربک کوردبای از قزاقستان، بیلگون بایارسایخان از مغولستان و کالیدین آسیکیف از قرقیزستان مبارزه می کند.

وضعیت جدول 2 کشتی گیر آزاد ایران هم به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم که 7 نفر حضور دارند مسابقات در دو گروه به صورت دوره ای برگزار می شود که محمد نامجمو مطلق در گروه 2 به مصاف مکان اورازوف از ترکمنستان و اصیل آلتاکین از قرقیزستان می رود. نفرات اول و دوم هر گروه برای حضور در دیدار فینال به صورت ضربدری با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

در وزن 92 کیلوگرم که 5 کشتی گیر حضور دارند ارشک محبی به صورت دوره ای به مصاف آدلت کالتایف از قزاقستان، ویکی از هند، تسوتگرل مونخباتار از مغولستان و آزات گاجیف از ترکمنستان می رود. بر اساس برنامه این مسابقات رقابت های اوزان 57، 67، 74 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد روز شنبه و مسابقات اوزان 70، 79، 86 و 97 کیلوگرم روز یکشنبه (4 فروردین ماه) برگزار خواهد شد.

قهرمانی کشتی زیر 23 سال آسیا, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری