ساعاتی دیگر نمایندگان ایران مبارزات خود را در 4 وزن نخست قهرمانی کشتی فرنگی 2017 جهان در فرانسه آغاز می کنند
1396/05/30-11:05
2574
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

ساعاتی دیگر نمایندگان ایران مبارزات خود را در 4 وزن نخست قهرمانی کشتی فرنگی 2017 جهان در فرانسه آغاز می کنند

گرایی، عبدولی، نوری و صالحی زاده به ترتیب در اوزان 71، 75 ، 85 . 98

نمایندگان گرجستان، صربستان، لیتوانی و ارمنستان به ترتیب حریفان نخست گرایی، عبدولی ، نوری و صالح آبادی

محمدعلی گرایی ، سعید عبدولی ، حسین نوری و سیدمصطفی صالحی زاده 4 نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران هستند که ساعاتی دیگر در چارچوب رقابت های 4 وزن نخست قهرمانی 2017 جهان در شهر پاریس فرانسه به روی تشک خواهند رفت .

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir در این رقابت ها که قرار است از ساعت 12:30 از شبکه 3 و ورزش تلویزیون و همچنین شبکه ورزش رادیو به طور مستقیم پخش شود، گرایی در 71 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان می رود. عبدولی در وزن 75 کیلوگرم در کشتی اول خود به مصاف ویکتور نمس نایب قهرمان اروپا از صربستان خواهد رفت .

حسین نوری در 85 کیلوگرم، دور اول را استراحت می کند و در دور دوم با استانکوویچ از لیتوانی رو به رو خواهد شد.

صالحی زاده در وزن 98 کیلوگرم ، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف بخت نخست قهرمانی این دوره از رقابت ها یعنی آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک و تقریبا بهترین کشتی گیر حال حاضر این وزن خواهد رفت که یک مبارزه سخت و نفس گیر خواهد بود.

از وضعیت قرعه ها که بگذریم انصافا در شرایط مساوی هیچ کدام از نمایندگان ما چه در 4 وزن نخست و چه در 4 وزن دوم کشتی فرنگی و حتی 8 وزن کشتی آزاد چیزی از رقبای درجه اول اوزان خود کم ندارند، خوب تمرین کرده اند، خوب تدارک شده اند، بدون اسیب دیدگی جدی در رقابت های حاضر شدند و به راحتی هم سر وزن می رسند، در واقع اگر اشتباه نکنند و به ریزه کارها و ترفندهای داوری که در برد و باخت های قوانین کنونی تعیین کننده هستند، توجه کنند، در برابر هر حریفی نه تنها بازنده نیستند، بلکه می توانند برنده از تشک بیرون بیایند.

لازم به یاد اوری است که رقابت های 4 وزن دوم کشتی فرنگی فردا سه شنبه برگزار می شود و مهرداد مردانی ، محمد الیاسی ، یوسف قادریان و شهاب قوره جیلی به ترتیب در اوزان 59، 66 ، 80 و 130 کیلوگرم به عنوان نمایندگان تیم ایران به روی تشک خواهند رفت .

کشتی فرنگی – قهرمانی 2017 جهان - فرانسه

اشتراک گذاری