کشتی آزاد قهرمانی جهان- فرانسه، نمایندگان ایران در 4 وزن دوم حریفان خود را شناختند
1396/06/03-21:06
2674
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

کشتی آزاد قهرمانی جهان- فرانسه، نمایندگان ایران در 4 وزن دوم حریفان خود را شناختند

نصیری، حسین خانی، یاراحمدی و محمدی فردا شنبه از ساعت 12:30 به وقت ایران به روی تشک خواهند رفت

مراسم وزن کشی چهار وزن دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی 2017 جهان که در شهر پاریس فرانسه جریان دارد، امشب (به وقت ایران) از ساعت 19:45 به وقت ایران برگزار شد و نصیری ، حسین خانی ، یاراحمدی و محمدی به عنوان نمایندگان ایران به روی باسکول رفته حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir وضعیت جدول ملی پوشان آزادکار ایران در چهار وزن دوم به شرح زیر است :

وزن 65 کیلوگرم: شرکت کننده 31 نفر

میثم نصیری، در دور نخست به مصاف عبدالرحمن ابراهیم از قطر می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان آلان گوگایف دارنده مدال نقره جهان از روسیه  و لی سئونگ چول نایب قهرمان آسیا از کره جنوبی رو به رو  خواهد شد.

در گروه نصیری آدام باتیروف قهرمان آسیا و کشتی گیر روسی الاصل بحرین، زاین رترفورد از آمریکا و مصطفی کایا نایب قهرمان اروپا از ترکیه حضور دارند.  وزن 70 کیلوگرم: شرکت کننده 23 نفر

مصطفی حسین خانی، در دور اول با ایلمان مختاراف از فرانسه کشتی می گیرد و در صورت گذر از این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان آدریان مویزه از رومانی واوگبونا جان از نیجریه می رود.

جیمز گرین دارنده مدال برنز جهان از آمریکا و گادجیمراد اوماروف قهرمان زیر 23 سال اروپا از آذربایجان در گروه حسین خانی حضور دارند. وزن 74 کیلوگرم: شرکت کننده 31 نفر

پیمان یاراحمدی، در دور اول با واسیلی میخایلوف از اوکراین مبارزه می کند و در صورت شکست وی، در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان آیلیخیاتی از چین و علی شعبان اف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس می رود.

در گروه یاراحمدی جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا، لیوان لوپز دارنده مدال برنز المپیک و نایب قهرمان جهان از کوبا و بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان، قهرمان بازی های آسیایی و آسیا از ازبکستان حضور دارند. وزن 97 کیلوگرم: شرکت کننده 26 نفر

امیر محمدی، در دور اول با الکساندر هوشتین دارنده مدال برنز اروپا از بلاروس پیکار می کند و در صورت غلبه بر وی در دور دوم به مصاف ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از ازبکستان می رود.

عبدالرشید سعداله یف دارنده مدال طلای جهان و المپیک از روسیه، گئورگی کتویف دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک (2008) از ارمنستان و سالاس پرز رینریس نایب قهرمان جهان از کوبا در گروه محمدی حضور دارند. رقابت های اوزان فوق از ساعت 12:30 (به وقت ایران) فردا شنبه برگزار می شود.

کشتی آزاد- قهرمانی 2017 جهان – فرانسه

اشتراک گذاری