کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان- نمایندگان 5 وزن دوم ایران حریفان خود را شناختند
1397/08/21-23:08
1594
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان- نمایندگان 5 وزن دوم ایران حریفان خود را شناختند

رقابت ها از ساعت 12 فردا سه شنبه به وقت ایران آغاز خواهد شد

مراسم قرعه کشی 5 وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان عصر امروز در شهر بخارست رومانی برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی ، وضعیت جدول فرنگی کاران ایران در 5 وزن دوم به شرح زیر است :

وزن 60 کیلوگرم: شرکت کننده 25 نفر

مهدی محسن نژاد، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف هلاری ماگیسالو از استونی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان رضوان آرنات از رومانی و لائونی از الجزایر مبارزه می کند.

وزن 67 کیلوگرم: شرکت کننده 27 نفر

حسین اسدی، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با کوزوب از اوکراین کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده مبارزه آلن میرزویان از روسیه و روایندر از هند می رود.

وزن 72 کیلوگرم: شرکت کننده 21 نفر

علی ارسلان، در دور اول با راماز زوئیدزه از گرجستان پیکار می کند و در صورت گذر از این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده تونی اوجالا از فنلاند و آرام واردانیان از ازبکستان می رود.

وزن 82 کیلوگرم: شرکت کننده 25 نفر

مهدی ابراهیمی، در دور اول با داوید لوسونزی از مجارستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با برنده مبارزه میان روسیان درمانسکی از بلغارستان و برهان آکبوداک از ترکیه دیدار می کند.

وزن 97 کیلوگرم: شرکت کننده 27 نفر

علی اکبر حیدری، در دور نخست استراحت می کند و در دور دوم با مجیا کاستلو از هندوراس مبارزه می کند، در صورت پیروزی در این مسابقه در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان یوتا نارا از ژاپن و دیپانشو از هند می رود.

مسابقات اوزان فوق از ساعت 12 ظهر فردا (سه شنبه) برگزار می شود.

کشتی فرنگی جهانی 23 سال , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری