کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ گرجستان - 9 نماینده ایران امروز به مصاف حریفان خود می روند
1398/05/16-10:05
1099
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی کشتی آزاد

کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ گرجستان - 9 نماینده ایران امروز به مصاف حریفان خود می روند

آزادکاران در 4 و فرنگی کاران در 3 وزن روی تشک خواهند رفت

قرعه کشی دیدارهای روز نخست رقابت های 4 وزن کشتی آزاد و 3 وزن کشتی فرنگی رقابت های جایزه بزرگ گرجستان عصر دیروز (سه شنبه) برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، برخلاف اعلام قبلی که قرار بود این مسابقات از ساعت 10 صبح امروز آغاز شود از ساعت 12 ظهر شروع و رقابت ها به صورت یکسره برگزار و تا خاتمه  دیدارهای هر وزن ادامه خواهد یافت .

پیکارهای امروز در 4 وزن 61، 70، 79 و 92 کیلوگرم کشتی آزاد و 3 وزن 55، 63 و 72 کیلوگرم کشتی فرنگی برگزار می شود. 

وضعیت جدول نمایندگان ایران در رقابت های امروز به شرح زیر است:

کشتی آزاد:
61 کیلوگرم : شرکت کننده 9 نفر، محمدباقر یخکشی دور اول با گرجستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی با آذربایجان رو به رو می شود.


70 کیلوگرم : شرکت کننده 16 نفر، یونس امامی دور اول با گرجستان و در صورت غلبه بر میزبان با برنده گرجستان و اسلواکی کشتی می گیرد.


79 کیلوگرم : شرکت کننده 8 نفر، بهمن تیموری دور اول با گرجستان رو به رو می شود. درصورت شکست دادن میزبان با آذربایجان کشتی می گیرد.


92 کیلوگرم : ایران نماینده ندارد.

کشتی فرنگی: 
55 کیلوگرم : شرکت کننده 12 نفر، دور اول خدری و ناصرپور دو نماینده کشورمان با هم کشتی می گیرند. نفر برنده دور دوم با گرجستان میزبان رو به رو می شود.


63 کیلوگرم : شرکت کننده 15 نفر، محمد نوربخش دور اول استراحت دارد، میثم دلخانی با گرجستان کشتی می گیرد و نفر برنده این مسابقه در دور بعد با نوربخش کشتی دارد.

در همین وزن و گروه مقابل، سامان عبد ولی با گرجستان روبه رو می شود و در صورت پیروزی با برنده قرقیزستان و گرجستان کشتی می گیرد. 


72 کیلوگرم: شرکت کننده 18 نفر، امین کاویانی نژاد دور اول با سوئد و در صورت غلبه بر این حریف، با برنده گرجستان و مصر کشتی می گیرد.

کشتی آزاد, کشتی فرنگی, کشتی جایزه بزرگ گرجستان, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری