کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا – یک طلا و یک برنز سهم ایران در 3 وزن نخست
1398/01/02-17:01
1096
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا – یک طلا و یک برنز سهم ایران در 3 وزن نخست

نمایندگان 4 وزن دوم ایران حریفان خود را شناختند و فردا به روی تشک خواهند رفت

رقابت های 3 وزن نخست قهرمانی کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا که شهر اولان باتور مغولستان جریان دارد به پایان رسید و ایران با ارشک محبی و محمد نامجو مطلق به مدال طلا و برنز اوزان 92 و 61 کیلوگرم دست یافت .

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، وو روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج نمایندگان 3 وزن نخست ایران در این رقابت ها که امروز جمعه برگزار شد به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم که 7 نفر حضور داشتند مسابقات در دو گروه به صورت دوره ای برگزار شد و محمد نامجمو مطلق در گروه 2 با نتیجه  12 بر یک و ضربه فنی اورازوف از ترکمنستان را شکست داد، اما در کشتی دوم با نتیجه 3 بر یک مغلوب اصیل آیتاکین از قزاقستان شد و به دیدار نیمه نهایی رفت که مقابل اولوکبک ژولدوشبیکوف از قرقیزستان با نتیجه 6 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

نامجومطلق در دیدار رده بندی بار دیگر مقابل اصیل آیتاکین از قزاقستان قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر وی را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 92 کیلوگرم که 5 کشتی گیر حضور داشتند و مسابقات به صورت دوره ای برگزار شد، ارشک محبی در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر آدلت کالتایف از قزاقستان را مغلوب کرد، در دور بعد مقابل ویکی از هند با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد و در دور سوم نیز با نتیجه 8 بر 2 آزات گاجیف از ترکمنستان را شکست داد.

محبی در کشتی چهارم و پایانی خود با نتیجه 10 بر صفر از سد تسوگتگرل مونخباتار از مغولستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.
در ادامه رقابت های کشتی آزاد بعد از ظهر امروز به وقت محلی قرعه کشی اوزان 57، 65، 74 و 125 کیلوگرم انجام شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند که وضعیت جدول آنها به شرح زیر است :

در وزن 57 کیلوگرم که 5 کشتی گیر حضور دارند مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و افشین رحمانی باید با راهول از هند، ادلان عسکراف از قزاقستان، بک بولات میرزانظر اولو از قرقیزستان و چینزوریگ تسراما از مغولستان کشتی بگیرد.

در وزن 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دیدار نخست به مصاف ویلیسیو از چین می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار میان پراوین از هند و حجامحمد ابراگیموف از ترکمنستان می رود، در این وزن 8 نفر حضور دارند.

در وزن 74 کیلوگرم که  مسابقات با حضور 6 کشتی گیر و در دو گروه سه نفره برگزار می شود، نوید زنگنه در گروه یک با باتیار نبی اف از ترکمنستان و بکجان ژامبولوف از قرقیزستان کشتی می گیرد، در ادامه نفرات اول و دوم هرگروه به صورت ضربدری در دیدار نیمه نهایی به مصاف هم می روند که نفرات برنده راهی دیدار فینال و نفرات بازنده راهی دیدار رده بندی خواهند شد.

در وزن 125 کیلوگرم نیز 6 نفر حضور دارند که محمد مرادی در گروه 2 به مصاف ار سونگبو از چین و لخاگواگرل مونختور از مغولستان می رود. در ادامه نفرات اول و دوم هرگروه به صورت ضربدری در دیدار نیمه نهایی به مصاف هم می روند که نفرات برنده راهی دیدار فینال و نفرات بازنده راهی دیدار رده بندی خواهند شد.
مسابقات اوزان 70، 79، 86 و 97 کیلوگرم نیز روز یکشنبه (4 فروردین ماه) برگزار خواهد شد.

کشتی آزاد زیر 23 آسیا مغولستان, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری