کشتی آزاد جوانان 2019 آسیا- نمایندگان ایران در 5 وزن نخست حریفان خود را شناختند
1398/04/21-21:04
928
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

کشتی آزاد جوانان 2019 آسیا- نمایندگان ایران در 5 وزن نخست حریفان خود را شناختند

مسابقات از صبح فردا شنبه به وقت محلی آغاز خواهد شد

قرعه کشی 5 وزن نخست کشتی آزاد جوانان 2019 آسیا، بعد از ظهر امروز جمعه در شهر جونبوری تایلند برگزار شد و نمایندگان حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعیت قرعه نمایندگان ایران به شرح زیر است :

در وزن 57 کیلوگرم که 11 نفر حضور دارند، پوریا ترکمان در دور نخست به مصاف ترکی حازوازی از عربستان می رود و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی معروف اف از ازبکستان و شی یو از چین تایپه می رود.


در وزن 65 کیلوگرم علیرضا اشکیور در دور اول با سوراویت سریناک از تایلند سرشاخ می شود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در در دوم با برنده کشتی میان هوانگ از کره جنوبی و توکتومامبتو از قرقیزستان مبارزه می کند در این وزن 14 نفر شرکت کرده اند.


در وزن 70 کیلوگرم که 11 کشتی گیر حضور دارند، محمدصادق فیروزپور در دور نخست جان ژائو از چین کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دور در مبارزه بعدی به مصاف برنده مبارزه سوزوکی از ژاپن و دوسجانوف از قزاقستان می رود.


در وزن 79 کیلوگرم که 10 کشتی گیر شرکت کرده اند، عبداله شیخ اعظمی در دور اول با راتاناچوت جانسورن از تایلند کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان کابیکنوف از قزاقستان و عزیزبایف از قرقیزستان می رود.


در وزن 97 کیلوگرم علیرضا رکابی در دور نخست به مصاف رحمان روسیدانمیو از چین می رود و در صورت شکست این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف میونگ سئوک چو از کره جنوبی می رود، در این وزن 11 نفر حضور دارند.

مسابقات 5 وزن دوم این رقابت ها نیز روز یکشنبه برگزار می شود.

کشتی آزاد قهرمانی 2019 آسیا, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری