کشتی آزاد جام دانکلوف- حسن یزدانی و پرویز هادی در فینال رضا یزدانی در دیدار رده بندی
1397/12/12-01:12
1857
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

کشتی آزاد جام دانکلوف- حسن یزدانی و پرویز هادی در فینال رضا یزدانی در دیدار رده بندی

حسین خانی پنجم شد

شنبه شب در پایان رقابت های اوزان 86، 97 و 130 کیلوگرم جام بین المللی کشتی آزاد دانکلوف که در شهر روسه بلغارستان جریان دارد، حسن یزدانی و پرویز هادی به فینال اوزان 86 و 125 کیلوگرم و رضایزدانی نیز به دیدار رده بندی 97 کیلوگرم راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، در این رقابت ها که در ردیف مسابقات رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود، حسن یزدانی و پرویز هادی در اوزان 86 و 125 کیلوگرم با شکست تمامی رقبا به دیدار فینال راه یافتند و رضا یزدانی نیز در دیدار رده بندی حضور دارد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی، در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر  دومینیک ابونادر دارنده مدال نقره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از لبنان را مغلوب کرد، در دور دوم مقابل احمد ماگامایف از بلغارستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و در دور سوم نیز با نتیجه 10 بر صفر عظمت دولت بیکوف دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در این مرحله  روسلان عبداله یف از روسیه را با نتیجه 11 بر صفر شکست دارد و در دیدار نیمه نهایی نیز با نتیجه 11 بر یک از سد بوریس ماکویف دارنده مدال نقره جهان از اسلواکی گذشت و راهی دیدار فینال شد.

علی شعبان اف دارنده مدال برنز جهان از کشور بلاروس حریف یزدانی در دیدار فینال است.

در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی، در دور نخست میچائیل کوسوی از آمریکا را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد، در دور بعد مقابل ژی وی دنگ از چین با نتیجه 8 بر 4 به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

هادی در این مرحله  نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را با نتیجه 5 بر 2 از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله نیز مقابل دانیل لیگتی از مجارستان با نتیجه 13 بر 8 به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.

حریف هادی در دیدار فینال الکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین است.

در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی، در دور اول مقابل آبراهام کونیدو از ایتالیا با نتیجه 10 بر 6 به پیروزی رسید، در دور دوم با نتیجه 11 بر 2 ماگومدگادجی نوروف از مقدونیه را مغلوب کرد و در دور سوم نیز با نتیجه 9 بر یک فاتح یاشارلی از ترکیه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله در مصاف با والری آندریتسف دارنده مدال نقره المپیک 2012 و برنز جهان از اوکراین با نتیجه 5 بر 4 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

این درحالی است که مصطفی حسین خانی نماینده ایران در دیدار رده بندی وزن 74 با حساب 3 بر 2 مقابل یاکوب گور دارنده مدال نقره و برنز جهان از ترکیه مغلوب و پنجم شد.

مسابقات فینال و رده بندی اوزان 86 ، 97 و 125 کیلوگرم بعد از ظهر (یکشنبه) برگزار می شود.

حسن یزدانی , پرویز هادی ,کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

 

اشتراک گذاری