کشتی آزاد جام دانکلوف- حسن یزدانی، رضا یزدانی و پرویز هادی حریفان خود را شناختند
1397/12/10-22:12
1722
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

کشتی آزاد جام دانکلوف- حسن یزدانی، رضا یزدانی و پرویز هادی حریفان خود را شناختند

رقابت های اوزان 86 ، 97 و 125 کیلوگرم از ظهر فردا شنبه آغاز خواهد شد

قرعه کشی اوزان 86، 97 و 125 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد جام دانکلوف عصر امروز در شهر روسه بلغارستان انجام شد و حسن یزدانی ، رضا یزدانی و پرویز هادی 3 نماینده ایران در این اوزان حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعیت 3 نماینده ایران که از ظهر فردا باید به مصاف رقبای خود بروند به شرح زیر است :

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی، در دور نخست به مصاف دومینیک ابونادر دارنده مدال نقره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از لبنان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده کشتی میان احمد ماگامایف از بلغارستان و آیمد علی اویات از الجزایر می رود، در این وزن 35 نفر حضور دارند.

در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی، در دور اول با آبراهام کونیدو از ایتالیا مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده گنادی کودینوویچ از آلمان و ماگومدحاجی نوروف از مقدونیه می رود.

کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در گروه دیگر حضور دارد و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نخواهد شد، در این وزن 24 کشتی گیر شرکت کرده اند

در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی، در دور نخست به مصاف میچائیل کوسوی از آمریکا می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان ابراهیم الهام جانوف از ازبکستان و ژی وی دنگ از چین می رود.

پتریاشویلی قهرمان جهان از گرجستان در آن سوی جدول حضور دارد، در این وزن 19 نفر حضور دارند.

این درحالی است که مصطفی حسین خانی نماینده ایران در وزن 74 کیلوگرم که ظهر امروز به مصاف حریفان خود رفت پس 2 پیروزی در برابر نمایندگان اوکراین و رومانی با حساب 2 بر یک در برابر بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان مغلوب شد و با راهیابی این کشتی گیر به فینال راهی گروه شانس مجدد شد.

وی در این گروه ظهر فردا شنبه باید ابتدا با برنده سنور دمیرتاش از ترکیه و لی از کره جنوبی مبارزه کند و در صورت پیروزی برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی با یاکوب گور دیگر کشتی گیر ترکیه ایی روبه رو شود.

دیدار فینال این وزن را جردن باروز از امریکا و بکزار عبدالرحمن اف از ازبکستان برگزار خواهند کرد.

 

جام بین المللی کشتی آزاد دانکلوف بلغارستان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری