کشتی آزاد بزرگسالان 2019 آسیا – چین، اطری، بیابانی، امامی، تیموری و یزدانی حریفان خود را شناختند
1398/02/02-21:02
1250
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

کشتی آزاد بزرگسالان 2019 آسیا – چین، اطری، بیابانی، امامی، تیموری و یزدانی حریفان خود را شناختند

مسابقات از ساعت 8 صبح فردا سه شنبه آغاز خواهد شد

قرعه کشی 5 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی 2019 بزرگسالان آسیا بعد از ظهر امروز برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایرانwww.iwn.ir  و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعیت جدول نمایندگان ایران در این رقابت ها که از ساعت 8 صبح فردا در شهر "شی آن" چین آغاز می شود به شرح زیر است .

57 کیلوگرم: شرکت کننده 12 نفر

رضا اطری، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف حکمت اله وحیداف از تاجیکستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده محمودجان شاوکاتوف از ازبکستان و ناسانبویان نارمانداخ از مغولستان کشتی می گیرد.

65 کیلوگرم: شرکت کننده 16 نفر

پیمان بیابانی، در دور اول با کاتای یرلانبیک از چین کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی میان باجرانگ از هند و دیووشان از سریلانکا سرشاخ می شود.

70 کیلوگرم: شرکت کننده 16 نفر

یونس امامی، در دور نخست با راجنیش از هند مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان اختیار نوروزاف از ازبکستان و تمولن انتختویا از مغولستان می رود.

79 کیلوگرم: شرکت کننده 11 نفر

بهمن تیموری، پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف اویبک نصیراف از قرقیزستان می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان وومینگ جانگ از کره جنوبی و زوپینگ لینگ از چین می رود.

97 کیلوگرم: شرکت کننده 11 نفر

رضا یزدانی، در دور نخست با سلیم موحامت موحادیف از ترکمنستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در دیدار بعدی به مصاف برنده مبارزه میان ماگومد موسی یف از قرقیزستان و نائویا آکاگوما از ژاپن می رود.

قهرمانی کشتی آزاد 2019 آسیا,  پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری