وزیر ورزش و جوانان طی حکمی حمید بنی تمیم را به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی منصوب کرد
1397/08/15-22:08
2072
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر :

وزیر ورزش و جوانان طی حکمی حمید بنی تمیم را به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی منصوب کرد

با این حکم درصد بازگشت دوباره خادم به کشتی به صفر رسید

وزیر ورزش و جوانان طی امروز سه شنبه حکمی حمید بنی تمیم نایب رییس فدراسیون کشتی را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرد تا تقریبا درصد بازگشت دوباره رسول خادم به کشتی به صفر برسد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بنی تمیم که تا پیش از این به عنوان نایب رییس فدراسیون کشتی فعالیت می کرد و سابقه دبیری فدراسیون را هم در کارنامه دارد، با حکم دکتر سلطانی فر به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی منصوب شد.
بر اساس این حکم بنی تمیم تا برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون، وظیفه سرپرستی را عهده دار خواهد بود.

وی پس از جلسه با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش گفت: با توجه به تقویمی که تدوین شده، مهم‌ترین اولویت من در شرایط کنونی فراهم آوردن مقدمات حضور پرقدرت کشتی ایران در بازی های المپیک 2020 است و اگر حتی 10 روز در این سمت باشم، رویکرد برنامه ها به سمت المپیک خواهد بود.
سرپرست فدراسیون کشتی پیرامون انتخابات این فدراسیون تصریح کرد: با توجه به هماهنگی که با وزارت ورزش و جوانان وجود دارد، در اسرع وقت مقدمات برگزاری انتخابات رییس فدراسیون کشتی را فراهم خواهیم کرد.
تیم های ملی کشتی ایران به مسابقات جهانی رومانی اعزام می شوند
وی مساعدت وزارت ورزش و جوانان در حمایت از اعزام تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی امید ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی امیدهای جهان در رومانی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: خوشبختانه با مساعدت وزارت ورزش و جوانان مشکلات نقدینگی فدراسیون حل شد و با تامین هزینه های ارزی و ریالی تیم های ملی کشتی آزاد و امید ایران به مسابقات جهانی رومانی اعزام می شوند.
بنی تمیم در ادامه تاکید کرد: با توجه به مساعدت های وزارت ورزش و جوانان همچنین حمایت کمیته ملی المپیک و پشتیبانی حامی مالی تا پایان سال برای اجرای برنامه ها مشکلی نخواهیم داشت و حتی برای دو رویداد بین المللی اواخر ماه جاری و آذر ماه هم با دستور وزیر ورزش و جوانان مشکلی وجود ندارد.
سرپرست فدراسیون کشتی گفت: در این مدت که عهده داری سرپرست خواهم بود، بدنه کشتی را بزرگ‌تر نمی کنم تا تعهدی برای رییس آینده فدراسیون کشتی به وجود نیاید و بنا به سلیقه خود، انتخاب ها را صورت دهد بنابراین با ظرفیت فعلی ادامه می دهیم.
بنی تمیم درباره کادر فنی تیم های کشتی ازاد و فرنگی گفت: در این زمینه به سرعت تصمیم نمی گیریم و ظرف روزهای آینده صحبت خواهیم کرد.
سرپرست فدراسیون کشتی درباره جلسه با وزیر ورزش نیز توضیح داد: در این جلسه از تجارب مدیریتی وزیر ورزش و جوانان بهره بردم، همچنین سلطانی فر با توجه به اهمیت کشتی سوالاتی در خصوص برنامه های فدراسیون داشت که توضیحات لازم را ارائه دادم.
بنی تمیم در پایان گفت: از اعتماد وزیر ورزش و جوانان سپاسگزارم، امیدوارم بتوانم این مسئولیت سنگین را به خوبی در این مدت انجام دهم و توقعات مردم را از کشتی برآورده کنم.

لازم به یاداوری است که رسول خادم چهارشنبه هفته گذشته از سمت خود به عنوان رییس فدراسیون کشتی استعفا داد و طی نامه ایی از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد نسبت به برگزاری مجمع و تعیین رییس جدید اقدام کند.

حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران  

 

 

اشتراک گذاری