وزن کشی پنج وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان 2017 جهان برگزار شد
1396/06/13-12:06
1726
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

وزن کشی پنج وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان 2017 جهان برگزار شد

نمایندگان ایران در اوزان 50، 54 ، 58 ، 63 و 100 کیلوگرم حریفان خو را شناختند

رقابت ها از ظهر امروز به وقت آغاز می شود

مراسم وزن کشی پنج وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان 2017 جهان در اوزان 50، 54 ، 58 ، 63 و 100 کیلوگرم صبح امروز در شهر آتن یونان برگزار شد و نمایندگان ایران روی باسکول رفته حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعیت جدول نمایندگان ایران در 5 وزن نخست به شرح زیر است :

وزن 50 کیلوگرم: شرکت کننده 25 نفر

میلاد رضا نژاد، در دور نخست به مصاف ولادمیر زابیوروتا از روسیه می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی گیران گرجستان و ترکیه مبارزه خواهد کرد. وزن 54 کیلوگرم:، شرکت کننده 20 نفر

محمد حسینوند، در دور نخست به مصاف کنستانتینوس دامیاناکیس از یونان می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران آمریکا و ترکیه خواهد رفت .

 وزن 58 کیلوگرم: شرکت کننده 27 نفر

محسن مدهنی، در دور اول با ویت لبل از کشور چک کشتی می گیرد و در صورت شکست این حریف در دور دوم به مصاف ایوو ایلیف از بلغارستان می رود. وزن 63 کیلوگرم: شرکت کننده 27 نفر

مصطفی کایدخورده، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف روسلان حدیث اف از آذربایجان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی گیران قزاقستان و مولداوی مبارزه خواهد کرد.

وزن 100 کیلوگرم: شرکت کننده 21 نفر

سید مجتبی حسینی، در دور نخست به مصاف یوری ناکازاتو از ژاپن می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان کشورهای کرواسی و بلغارستان خواهد رفت. بر اساس برنامه اعلامی، این رقابت ها از ظهر امروز به وقت ایران آغاز و امشب نفرات راه یافته به دیدار فینال مشخص خواهند شد، ادامه مسابقات صبح فردا پس از وزن کشی مجدد کشتی گیران، پیگیری می شود و فرداشب مسابقات رده بندی و فینال برگزار خواهد شد. مسابقات پنج وزن دوم نیز به همین نحو از فردا آغاز و چهارشنبه شب پایان می یابد.

کشتی فرنگی نوجوانان – جهانی 2017 یونان

اشتراک گذاری