سومین جلسه تدوین سند طرح توسعه کشتی کشور برگزار شد
1399/02/15-22:02
920
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

سومین جلسه تدوین سند طرح توسعه کشتی کشور برگزار شد

مجید ترکان ، کارشناس دعوتی به این جلسه

سومین جلسه تدوین سند طرح توسعه کشتی کشور در سال جدید، بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در حالی در محل فدراسیون کشتی برگزار شد که مجید ترکان قهرمان سابق کشتی آزاد جهان به عنوان کارشناس دعوتی مهمان مسولان فدراسیون کشتی بود.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir  و به نقل از فدراسیون کشتی ، در این جلسه که با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد، مجید ترکان دارنده مدال های طلا، نقره و برنز جهان، مدیر سابق تیم های ملی کشتی آزاد و مسئول فنی اسبق رده های پایه کشتی آزاد حضور داشت.

این نشست اختصاص به مسائل کشتی پایه کشور داشت و موضوعاتی همچون آموزش مربیان برای این رده ی سنی و ویژگی های مربیانی که در رده ی پایه می بایست فعالیت کنند بحث و تبادل نظر شد.

همچنین چگونگی و کیفیت برگزاری مسابقات در رده های سنی پایه و راهکارهای جلوگیری از وزن کم کردن کشتی گیران در این رده نیز مورد بررسی و گفت و گو قرار گرفت.

طرح توسعه کشتی کشور در مورد برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، شامل: هدف گذاری های کشتی در المپیک های 2021، 2024 و 2028 ، جایگاه کشتی آزاد و فرنگی ایران در رده های سنی مختلف در رقابت های جهانی در سال های آینده و برنامه ها و فعالیت های مرتبط، به منظور تحقق هدف های تعیین شده برای 8 سال پیش روی کشتی کشور می باشد.

برگزاری مستمر این جلسات با حضور دیگر کارشناسان و صاحب نظران کشتی کشور، چندین کارشناس در زمینه برنامه ریزی و نمایندگان جامعه دانشگاهی در دستور کار فدراسیون کشتی قرار دارد و فدراسیون در هر جلسه به صورت متناوب از تعدادی از این کارشناسان دعوت خواهد کرد.

طرح توسعه کشتی کشور, مجید ترکان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری