در پایان روز دوم کشتی فرنگی جهانی 2018 ، عبدولی پنجم و نوری راهی گروه شانس مجدد شد
1397/08/04-23:08
1743
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

در پایان روز دوم کشتی فرنگی جهانی 2018 ، عبدولی پنجم و نوری راهی گروه شانس مجدد شد

فردا در روز پایانی پشتام، علیاری و قوره جیلی به روی تشک خواهند رفت

عصر امروز در پایان رقابت های 4 وزن نخست، سعید عبدولی که راهی دیدار رده بندی وزن 82 کیلوگرم شده بود به مانوکیان از ارمنستان باخت و پنجم شد و حسین نوری هم در مسابقات 3 وزن دوم با شکست مقابل ژان بلنیوک از اوکراین در مرحله یک چهارم نهایی وزن 87 کیلوگرم و راهیابی وی به فینال، فردا در گروه شانس مجدد به مبارزات خود برای کسب مدال برنز ادامه خواهد داد، مردانی و گرایی هم با شکست مقابل حریفان از دور رقابت ها حذف شدند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir نتایج کشتی گیران ایران در سه وزن دوم که امروز برگزار شد به به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست در مصاف با شینیبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان آسیا و بازی های آسیایی از ژاپن با نتیجه 9 بر یک مغلوب شد و با  توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریف قزاقستانی، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 7 بر صفر و ضربه فنی مصطفی محمد از مصر را شکست داد، در دور سوم شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان زیر 23 سال جهان از گرجستان را با نتیجه 4 بر 4 از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، اما در این مرحله مقابل میرجان شرماخانبت از قزاقستان با نتیجه 9 بر صفر مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف روس، از دور رقابت ها حذف شد.  

در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری، پس از استراحت در دور اول در دور دوم رامی هیتانیمی از فنلاند را با نتیجه عالی 9 بر صفر شکست داد، در دور سوم اریک آپس از استونی را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در این مرحله مقابل ژان بلنیوک قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک از اوکراین با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و با توجه به حضور وی فینال، به گروه بازنده ها رفت.

نوری در گروه شانس مجدد، ابتدا باید به مصاف برنده دیدار آرتور شاهینیان از ارمنستان و ایویداس استانکویسیوس از لیتوانی برود و در صورت پیروزی در این مبارزه، در دیدار رده بندی مقابل اسلام عباس اف از آذربایجان قرار بگیرد.

فردا شنبه در 3 وزن پایانی این دوره از رقابت های قهرمانی فرنگی جهان نیز پشتام، علیاری و قوره جیلی به ترتیب در اوزان 77، 97 و 130 کیلوگرم به روی تشک خواهند رفت .

کشتی فرنگی جهانی 2018 مجارستان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

 

اشتراک گذاری