در ادامه جابه جایی فنی های تیم های ملی کشتی آزاد ، طلایی و توکلیان هم حکم گرفتند
1397/09/27-00:09
1466
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : یادداشت کشتی آزاد

در ادامه جابه جایی فنی های تیم های ملی کشتی آزاد ، طلایی و توکلیان هم حکم گرفتند

طلایی سرمربی جوانان و توکلیان سرمربی نوجوانان کشتی آزاد شدند

در پی تداوم فرهنگ 7 – 8 سال گذشته برجای مانده از دوران رسول خادم یعنی همان روند جا به جایی درون سازمانی افراد شاغل به جای یکدیگر در مجموعه فدراسیون کشتی، روز دوشنبه محمدطلایی و امیرتوکلیان از فنی های سابق تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان به عنوان سرمربی تیم های جوانان و نوجوانان حکم گرفتند.

در واقع در به ظاهر تغییرات صورت گرفته از سوی حمید بنی تمیم نایب رییس رسول خادم و سرپرست فعلی فدراسیون کشتی که همگی شامل سرمربیان تیم های ملی بوده، تازه واردی وجود ندارد و حتی محمد بنا هم با دایره مدیریتی کنونی باقی مانده از گذشته غریبه نیست و در چند مقطع و تا المپیک 2016 ریو نیز سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان را به عهده داشت.

از حکم گرفته های جدید غلامرضا محمدی که سرمربی تیم نوجوانان کشتی آزاد بود با همان حکم سرمربیگری به بزرگسالان نقل مکان کرد و ابراهیم مهربان و صادق گودرزی از اعضای کادر فنی خود را هم به این تیم منتقل کرد.

محمد طلایی که از بدو ورود رسول خادم به فدراسیون کشتی همراه وی بود و در تیم های ملی جوانان و بزرگسالان حضوری همیشگی داشت در همان سمت قبلی در تیم بزرگسالان ابقا و همزمان به عنوان سرمربیگری تیم جوانان برگزیده و جایگزین تقی اکبر نژاد شد.

امیر توکلیان هم که سال ها عضو کادر فنی تیم بزرگسالان کشتی آزاد فدراسیون رسول خادم بود و در یک سال گذشته جایگزین مجید ترکان شده و مسوولیت مدیریت تیم های پایه کشتی آزاد را به عهده گرفته بود، سرمربی تیم نوجوانان شد.

این درحالی است که علیرضا رضایی فعلا به عنوان سرمربی تیم ملی امید کشتی آزاد سرجای خودش هست و تا اینجای کار هم هیچ فرد تازه واردی وارد دایره مدیریتی بسته فنی برجای مانده از سوی رسول خادم نشده است و ظاهرا تنها سر مجید ترکان مدیر سابق تیم های پایه و سپس امید و بزرگسالان بی کلاه مانده است که باید دید در شرایط امروز جایی برایش دیده شده است یا خیر .

به نظر می رسد، حالا که جابه جایی های درون سازمانی تیم های کشتی به اتمام رسیده به زودری نوبت به کشتی فرنگی هم برسد و باید دید چه کسانی از کدام رده ها بالا و پایین خواهند شد .

با این حساب تا اتفاق بعدی بقیه مربیان مطرح در هر دو رشته آزاد و فرنگی طراز اول بروند به امورات روزمره و کارهای خود برسند و همچنان منتظر باشند تا شاید روزی بلیتشان برنده شده و نامشان در یکی از کادرهای فنی اعلام شود.

با این وضعیت به نظر می رسد داستان ادامه تفکرات رسول خادم در مدیریت فدراسیون کشتی و نقش موثر وی در تصمیمات اتخاذ شده به واقعیت نزدیک تر می شود و حمید بنی تمیم نیز به عنوان یک فرد مستقل خواستار حضور در سطح اول کشتی ایران هیچ اقدام جدید با دورنمای روشنی را انجام نداده است .

جان کلام اینکه اگر بنی تمیم خواستار تداوم حضور در فدراسیون کشتی به عنوان نفر اول هست باید اقدامات اساسی در تغییر ساختار فکری کنونی حاکم بر کشتی را شروع کند در غیر اینصورت بهترین کار این است که دست به مهره چینی های صورت گرفته نزده و روند قبلی را را ادامه دهد تا رییس آینده بیاید.

عزیزاله اطاعتی

پایگاه خبری اخبار کشتی ایران , محمد طلایی , امیرتوکلیان

 

 

اشتراک گذاری