جام جهانی کشتی فرنگی 2019- تهران ، گروه بندی رقابت ها مشخص شد
1398/08/25-18:08
1088
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

جام جهانی کشتی فرنگی 2019- تهران ، گروه بندی رقابت ها مشخص شد

این رقابت ها 7 و 8 آذر ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد

اتحادیه جهانی کشتی گروه بندی تیم های شرکت کننده در جام جهانی کشتی فرنگی 2019 تهران را اعلام کرد که براین اساس تیم ایران در گروه اول با تیم های روسیه ، قزاقستان و کوبا هم گروه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، این رقابت ها طی روزهای 7 و 8 آذرماه سال جاری در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی 8 تیم برتر رقابت های جهانی 2019 نورسلطان قزاقستان مجوز حضور در این مسابقات را خواهند داشت و بر اساس تصمیم هیأت اجرایی این اتحادیه گروه بندی مسابقات جام جهانی با سیستمی جدید انجام می شود به نحوی که تیم اول رقابت های جهانی با تیم های چهارم، پنجم و هشتم و تیم دوم نیز با تیم های سوم، ششم و هفتم همگروه خواهند شد.

با توجه به اینکه مجارستان تیم هفتم رقابت های جهانی از حضور در این مسابقات انصراف داد، تیم چین جایگزین این تیم در رقابت های جام جهانی شد و گروه بندی این مسابقات طبق قانون اتحادیه جهانی به شرح زیر است:

گروه یک: روسیه – ایران – قزاقستان- کوبا .

گروه دو: ازبکستان- گرجستان – ژاپن – چین.

بر این اساس تیم ها در گروه های خود به صورت دوره ای به مصاف هم خواهند رفت و تیم های اول گروه دیدار فینال، تیم های دوم گروه دیدار رده بندی، تیم های سوم گروه دیدار برای کسب عنوان پنجم و تیم های چهارم گروه دیدار برای کسب عنوان هفتم را برگزار خواهند کرد.

جام جهانی کشتی فرنگی 2019 , تیم ملی کشتی فرنگی ایران , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری