جام بین المللی کشتی آزاد دیمیتری کرکین- روسیه ، امامی به مدال طلای 65 کیلوگرم دست یافت و نصیری پنجم شد
1396/07/08-20:07
1736
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

جام بین المللی کشتی آزاد دیمیتری کرکین- روسیه ، امامی به مدال طلای 65 کیلوگرم دست یافت و نصیری پنجم شد

مراسم وزن کشی 4 وزن دوم انجام شد، محمودی، قاسم پور و امیری حریفان خود را شناختند

در پایان رقابت های 4 وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد دیمیتری کرکین که امروز شنبه در شهر یاکوتسک روسیه برگزار شد، از میان سه شرکت کننده ایرانی در وزن 65 کیلوگرم، یونس امامی به مدال طلا دست یافت ، مهران نصیری پنجم و مرتضی قیاسی حذف شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، نتایج سه نماینده 65 کیلوگرمی ایران به شرح زیر است:

یونس امامی، پس از پیروزی مقابل نمایندگان ژاپن، مغولستان ، ازبکستان و روسیه فینالیست شد و در دیدار پایانی یک روس دیگر به نام دولوستان بولاتوف از را با نتیجه 5 بر یک شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

مهران نصیری، پس سه پیروزی مقابل نمایندگان کره جنوبی ، روسیه و دوباره روسیه به بولاتوف از روسیه باخت و در دیدار رده بندی نیز برای کسب مدال برنز کشتی را با حساب 5 بر یک به داشا شارساتتپانوف از روسیه واگذار کرد و پنجم شد.

 مرتضی قیاسی، نمایندگان رومانی و قزاقستان را برد و مقابل مراد نخادیف از روسیه شکست خورد و با باخت این حریف در دور بعدی از دور رقابت ها حذف شد.

اسامی نفرات برتر چهار وزن نخست به شرح زیر است:
57 کیلوگرم: 1- نیکولای اوخلوپکوف (روسیه) 2- تامیر گارمایف (روسیه) 3- آریلان تیوتریان (روسیه) و توشیهیرو هاسگاوا (ژاپن)
65 کیلوگرم: 1- یونس امامی (ایران) 2- دولوستان بولاتوف (روسیه) 3- موراد نوخکایف (روسیه) و داشا شاراستپانوف (روسیه) 5- مهران نصیری (ایران) ... 9- مرتضی قیاسی (ایران)
74 کیلوگرم: 1- نیکیتا سوچکوف (روسیه) 2- نادیربگ خزریف (روسیه) 3- رادیک والیف (روسیه) و اخساربک گولایف (اسلواکی)
97 کیلوگرم: 1- یوری بلونوفسکی (روسیه) 2- الکساندر هوشتین (بلاروس) 3- ولاد کاراس (رومانی) و ماگومدحاجی نوروف (مقدونیه)

در ادامه این رقابت ها در 4 وزن دوم که فردا یکشنبه از ساعت 4:30 بامداد به وقت ایران آغاز خواهد سه نماینده ایران در 86 و 125 کیلوگرم به روی تشک خواهند رفت.

در وزن 86 کیلوگرم که 26 نفر حضور دارند، اسماعیل محمودی در دور نخست با یوسف اف از آذربایجان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کامران قاسم پور دیگر نماینده کشورمان و سولیف عزیزبک اف از ازبکستان می رود.

در وزن 125 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند، امیررضا امیری در دور نخست به مصاف گوسلیف از لهستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده بارتسیف و پاسنیف از کشور روسیه مبارزه می کند.
کشتی آزاد, جام دیمتری کرکین روسیه, اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری