تیم کشتی آزاد 4 نفره ایران با کسب 2 مدال طلا و یک برنز در جام دانکلوف به کار خود پایان داد
1397/12/12-18:12
1188
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

تیم کشتی آزاد 4 نفره ایران با کسب 2 مدال طلا و یک برنز در جام دانکلوف به کار خود پایان داد

حسن یزدانی و پرویز هادی به مدال طلا دست یافتند، رضا یزدانی برنز گرفت و حسین خانی هم پنجم شد

عصر امروز یکشنبه در پایان رقابت های کشتی جام بین المللی کشتی آزاد دانکلوف که در شهر روسه بلغارستان جریان داشت، تیم 4 نفره ایران به وسیله حسن یزدانی و پرویز هادی در اوزان 86 و 125 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و رضا یزدانی نیز در97 کیلوگرم به مدال برنز رسید، اما مصطفی حسین خانی در وزن 74 کیلوگرم پنجم شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، ساعاتی پیش در فینال اوزان 86 و 125 حسن یزدانی و پرویز هادی به ترتیب علی شعبان اف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس و الکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین شکست داده به مدال طلا رسیدند، رضا یزدانی هم در دیدار رده بندی وزن 97 کیلوگرم از سد ایگور اوسیانیکوف دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از روسیه گذشت و صاحب مدال برنز شد.

روز گذشته نیز در دیدار رده بندی وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی نتیجه را به یاکوب گور دارنده مدال نقره و برنز جهان از ترکیه واگذار کرده و پنجم شده بود. 
روند کسب مدال نمایندگان ایران در این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی، پیش از پیروزی در فینال کشتی گیرانی از لبنان ، بلغارستان ، قزاقستان ، روسیه و اسلواکی را شکست داده بود.

در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی، برای رسیدن به فینال و کسب مدال طلا، کشتی گیرانی از امریکا، چین ، امریکا، مجارستان را مغلوب کرده بود.

در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی، برای رسیدن به دیدار رده بندی و کسب مدال برنز، نمایندگان ایتالیا، مقدونیه ، ترکیه را شکست داده و در یک کشتی نزدیک و با حساب 5 بر 4 نیز نتیجه را به والری آندریتسف دارنده مدال نقره المپیک 2012 و برنز جهان از اوکراین واگذار کرده بود.

حسن یزدانی , پرویز هادی , رضا یزدانی ,کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان

اشتراک گذاری