تیم سه نفره کشتی آزاد ایران با کسب یک مدال نقره و 2 برنز به کار خود در جام مدوید پایان داد
1396/06/27-11:06
1416
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

تیم سه نفره کشتی آزاد ایران با کسب یک مدال نقره و 2 برنز به کار خود در جام مدوید پایان داد

متقی و زرین پیکر در وزن 74 کیلوگرم به مدال نقره و برنز رسیدند و بذری هم در 86 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد

تیم سه نفره کشتی آزاد ایران در رقابت های بین المللی الکساندر مدوید که در شهر مینسک بلاروس برگزار شد به یک مدال نقره و دو برنز دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir در این رقابت ها محمد متقی و حمیدرضا زرین پیکر در وزن 74 کیلوگرم به مدال نقره و برنز دست یافتند و احمد بذری نیز به مدال برنز وزن 86 کیلوگرم رسید.

نتایج سه نماینده ایران به شرح زیر است :

در وزن 74 کیلوگرم: محمد متقی نیا در کشتی نخست ارکبولان تدیف از قزاقستان را با نتیجه 12 بر یک پشت سر گذاشت و در دور دوم با نتیجه 10 بر 6 از سد تازی داوداف از روسیه گذشت ، در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر 8 (ضربه فنی) خاسی اف از روسیه را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد، اما در دیدار فینال با نتیجه 10 بر صفر مغلوب آلن زاسیف قهرمان جوانان جهان و نفر سوم بزرگسالان روسیه شد و به مدال نقره رسید. حمیدرضا زرین پیکر دیگر نماینده کشورمان در وزن 74 کیلوگرم، در دور نخست مقابل اصلان بک گاوارومیان از روسیه با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید و در دور دوم گئورگی پاسکالوف از مولداوی را با نتیجه 6 بر صفر مغلوب کرد، اما در دور سوم با نتیجه 10 بر صفر مغلوب آلن زاسیف از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت.

وی در دیدار رده بندی با نتیجه 6 بر صفر رسول شاپیف از کشور روسیه را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

 

احمد بذری نماینده کشورمان در وزن 86 کیلوگرم این رقابت ها در دور نخست با نتیجه 12 بر 2 رودزی آنوک از بلاروس را شکست داد، در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر رامان تسیتو از کشور بلاروس را مغلوب کرد، اما در دور سوم مغلوب زائور ماکیف دارنده مدال طلای جوانان جهان و برنز بزرگسالان اروپا از روسیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت.

بذری در این گروه با نتیجه 7 بر 6 آلیا آرچالا از اوکراین را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در دیدار رده بندی نیز با نتیجه 10 بر 4 مقابل تاژتین آکایف از روسیه به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت.

کشتی آزاد – جام بین المللی الکساندرمدوید

اشتراک گذاری