ایران با 2 کشتی گیر آزاد در جام جایزه بزرگ الروسا مسکو شرکت می کند
1398/09/06-11:09
1207
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

ایران با 2 کشتی گیر آزاد در جام جایزه بزرگ الروسا مسکو شرکت می کند

اختصاص جایزه 9 ، 6 و 3 هزار دلاری برای نفرات اول تا چهارم

فدراسیون کشتی از شرکت تنها 2 کشتی گیر آزاد ایران در رقابت های جایزه بزرگ کشتی آزاد و فرنگی جام الروسا مسکو خبر داد ، این درحالی است که چند روز پیش خبر از اعزام یک تیم 9 نفره به این رقابت ها داده بود.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir این رقابت ها قرار است در اوزان المپیکی طی روزهای 8 و 9 آذرماه در شهر مسکو روسیه برگزار شود.

این مسابقات در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار خواهد شد که احمد بذری و محمدحسین محمدیان در اوزان 86 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد به همراه غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به این مسابقات اعزام خواهند شد.

بر اساس اعلام کمیته برگزاری، به نفرات اول تا چهارم اوزان 86 و 97 کیلوگرم به ترتیب 9، 6، 3 و یک هزار دلار نیز به مربی نفر اول جایزه نقدی اهدا می شود.

پیش از این فدراسیون اعلام کرده بود یک تیم 9 نفره شامل 57 کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان)، 61 کیلوگرم: مجید داستان (تهران)، 65 کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی (مازندران)، مرتضی قیاسی (لرستان)،
86 کیلوگرم: احمد بذری (مازندران)، 92 کیلوگرم: محمدجواد ابراهیمی (مازندران)، 97 کیلوگرم: محمدحسین محمدیان (مازندران) و عباس فروتن (مازندران)، 125 کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران) به این رقابت ها و همچنین مسابقات آلانز که 9 تا 14 ماه جاری در مسکو برگزار خواهد شد، اعزام می شود که گویا در آخرین لحظات تصمیمات اتخاذ شده تغییر کرده و قرار بر اعزام احمد بذری و محمدحسین محمدیان شده است.

جام بین المللی کشتی الروسا روسیه , کشتی آزاد, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری