اتحادیه جهانی میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی 2019 در ایران را به حالت تعلق در آورد
1398/09/04-11:09
1054
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

اتحادیه جهانی میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی 2019 در ایران را به حالت تعلق در آورد

تلاش مستمر فدراسیون کشتی ایران برای بازگرداندن میزبانی این رقابت ها

کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی روز گذشته ( یکشنبه ) طی جلسه ایی در استانبول تصمیم گرفت برگزاری رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی 2019 در ایران را به حالت تعلیق در آورده و به زمان دیگری موکول کند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از سایت رسمی UWW این کمیته بروز اتفاقات اخیر در ایران را به عنوان دلیل اصلی لغو میزبانی ایران و به تعویق انداختن این رقابت ها مطرح کرده است .

اتحادیه جهانی کشتی همچنین مدعی شده که کشورهای ژاپن و مجارستان نیز اعلام کرده‌اند که از حضور در جام جهانی تهران خودداری خواهند کرد، این درحالی است که ژاپن یکی دو روز پیش اسامی تیم خود برای شرکت در این رقابت ها را به فدراسیون کشتی ایران اعلام کرده بود.

فدراسیون جهانی کشتی در بخشی از اطلاعیه خود نیز خاطر نشان کرده است این تصمیم بر اساس توصیه برخی کشورها و برای جلوگیری از بروز هرگونه اتفاق احتمالی برای ورزشکاران گرفته شده است.

جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ قرار بود طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری با شرکت 8 کشور برتر سال 2019 جهان در نورسلطان قزاقستان در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شود.

قرار است UWW به زودی وضعیت برگزاری این رقابت ها و همچنین زمان و میزبان آن را مشخص کند.

لازم به یادآوری است بنا بر اعلام حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی ، فدراسیون بطور جدی پیگیر بازگرداندن میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی 2019 به ایران است.

کشتی فرنگی , جام جهانی کشتی فرنگی 2019 , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری