5 وزن نخست کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان- خدری، دلخانی، چوبچیان، فلاح و یوسفی حریفان خود را شناختند
1397/08/20-23:08
1986
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

5 وزن نخست کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان- خدری، دلخانی، چوبچیان، فلاح و یوسفی حریفان خود را شناختند

رقابت ها فردا دوشنبه از ساعت 12 به وقت ایران آغاز خواهد شد

مراسم قرعه کشی 5 وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان امشب یکشنبه در شهر بخارست رومانی برگزار شد و خدری، دلخانی، چوبچیان، فلاح و یوسفی به عنوان نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعیت جدول نمایندگان کشتی فرنگی ایران در 5 وزن نخست به شرح زیر است:

وزن 55 کیلوگرم: شرکت کننده 16 نفر

رضا خدری، در دور نخست به مصاف بالبایی دوردوکوف از قرقیزستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان دالتون دوفیلد از آمریکا و بنچ کواچ از مجارستان مبارزه خواهد رفت .

وزن 63 کیلوگرم: شرکت کننده 16 نفر

میثم دلخانی، در دور اول به مصاف ایهور بلیاک از بلاروس می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده مبارزه جاز از مجارستان و ممدوف از آذربایجان پیکار می کند.

وزن 77 کیلوگرم: شرکت کننده 28 نفر

سید محمد چوبچیان، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با ساجان از هند کشتی می گیرد و در صورت شکست این حریف، در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان ریکاردو آبرسیا از ایتالیا و المار نورعلی اف از اوکراین می رود.

وزن 87 کیلوگرم: شرکت کننده 26 نفر

مهدی فلاح، در دور نخست به مصاف اینوت کاراس از رومانی می رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با برنده گازی خلیل اف از روسیه و سید ازارا از الجزایر دیدار می کند.

وزن 130 کیلوگرم : شرکت کننده 23

علی اکبر یوسفی، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با زویادی پاتاریدزه قهرمانان جوانان جهان و دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از گرجستان مبارزه می کند، وی در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده نوخچو لابازانوف از روسیه و دالر رحمت اف از ازبکستان می رود. 
مسابقات اوزان فوق از ساعت 12 فردا (دوشنبه) به وقت ایران برگزار می شود.

کشتی فرنگی زیر 23 ساله های جهان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری