5 وزن دوم کشتی فرنگی جوانان 2019 جهان - فروزنده در دیدار رده بندی رستمی در گروه بازند ها
1398/05/26-22:05
1180
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

5 وزن دوم کشتی فرنگی جوانان 2019 جهان - فروزنده در دیدار رده بندی رستمی در گروه بازند ها

3 فرنگی کار جوان دیگر ایران از دور رقابت ها حذف شدند

حسین فروزنده تنها کشتی گیری بود که از میان 5 نماینده ایران در 5 وزن دوم کشتی فرنگی جوانان 2019 جهان که در شهر تالین استونی جریان دارد، راهی دیدار رده بندی وزن 82 کیلوگرم شده است و محمد رضا رستمی نیز در گروه شانس مجدد وزن 72 کیلوگرم به دنبال رسیدن به دیدار رده بندی است.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir این درحالی است که 3 نماینده دیگر ایران در 5 وزن دوم در اوزان 60 ریال 67 و 97 کیلوگرم با شکست مقابل حریفان از دور رقابت ها حذف شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 82 کیلوگرم حسین فروزنده در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر سانجیت از هند را مغلوب کرد، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر کارن خاچاتریان از ارمنستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. وی در این مرحله مقابل ساتوکی موکایی از ژاپن با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد که در این مرحله مقابل ایستوان تاکاس از مجارستان با نتیجه 16 بر 7 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا رستمی، در دور اول با نتیجه 12 بر 7  اوتار ابولادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت، در دور دوم مقابل الماز حسن اوویچ از صربستان با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد که در این مرحله مقابل اولوو غنی زاده از آذربایجان با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت.

رستمی در این گروه ابتدا به مصاف برنده کشتی میان ساموئل گریگوریان از ارمنستان و گرگلی باک از مجارستان می رود و در صورت پیروزی در دیدار رده بندی با اسماعیل گون از ترکیه کشتی خواهد گرفت.

در وزن 60 کیلوگرم میلاد رضانژاد، در دور نخست با نتیجه 9 بر یک آزاتجان آچیلوف از ترکمنستان را شکست داد، در دور بعد مقابل میروسلاو سولویان از اوکراین با نتیجه 8  بر 7 مغلوب شد و با توجه به باخت این اوکراینی در دور بعد به حریف روس، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا مختاری، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 کریستین وانزا از مجارستان را مغلوب کرد، در دور سوم  با نتیجه 9 بر 4 از سد سرگئی کوتوزوف از روسیه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی رفت که در این مرحله مقابل پیتون اومانیا از آمریکا با نتیجه 7 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دیدار نیمه نهایی، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم  ابوالفضل سیدمهدوی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مارک راگینجر از اتریش را با نتیجه 5 بر یک از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و در این مرحله مقابل جرارد کورنیزاک از لهستان با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت ها کنار رفت.

کشتی فرنگی , جهانی کشتی فرنگی 2019 جوانان, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری