5 وزن دوم کشتی آزاد جوانان 2019 آسیا نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
1398/04/22-18:04
905
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

5 وزن دوم کشتی آزاد جوانان 2019 آسیا نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

رقابت ها از صبح فردا یکشنبه به وقت محلی آغاز خواهند شد

قرعه کشی 5 وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان 2019 آسیا بعد از ظهر امروز شنبه در شهر چونبوری تایلند برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی  وضعیت جدول نمایندگان در 5 وزن دوم به شرح زیر است :

در وزن 61 کیلوگرم که 13 نفر حضور دارند مهدی شیرازی در دور نخست به مصاف سانگ بوم هان از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان راویندر از هند و خادجی مراد از قرقیزستان مبارزه می کند.


در وزن 74 کیلوگرم امیرحسین کاووسی در دور اول با نورتیلیک کاریپبایف از قرقیزستان مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف دولت یرگیش از قزاقستان می رود. در این وزن 13 نفر شرکت کرده اند.


در وزن 86 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند، سید ابوالفضل هاشمی در دور نخست با اورگیلوخ داگوادورج از مغولستان پیکار می کند و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان سووت از قزاقستان و رحیم اف از ازبکستان می رود.


در وزن 92 کیلوگرم علیرضا عبدالهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با سیمبات سلیمان اف از قرقیزستان سرشاخ می شود. در این وزن 9 کشتی گیر شرکت کرده اند.


در وزن 125 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف بک دولت اوسربای از قزاقستان می رود. 

کشتی آزاد قهرمانی 2019 آسیا – تایلند, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری