5 وزن دوم کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا- چین، نمایندگان ایران وزن کشی کردند
1398/02/03-14:02
1372
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

5 وزن دوم کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا- چین، نمایندگان ایران وزن کشی کردند

احسان پور، نخودی، قاسم پور، کریمی و محبی حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی 5 وزن دوم کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی 2019 آسیا در شهر "شی آن" چین برگزار شد و احسان پور، نخودی، قاسم پور، کریمی و محبی به عنوان نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir  و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعیت جدول نمایندگان کشورمان در 5 وزن دوم به شرح زیر است :

61 کیلوگرم: شرکت کننده 14 نفر

بهنام احسان پور، در دور نخست به مصاف سیریپونگ جومپاکام از تایلند می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی میان جهانگیر میرزا توروبوف از ازبکستان و راحول آواره از هند می رود.

74 کیلوگرم: شرکت کننده 13 نفر

محمد نخودی، در مبارزه نخست با آمیت کومار دهانخار از هند سرشاخ می شود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی این لو از چین و یوهی فوجینامی دارنده مدال برنز جهان از ژاپن رو به رو می شود.

86 کیلوگرم: شرکت کننده 15

کامران قاسم پور، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده کشتی میان گوان اوک کیم از کره جنوبی و بهادر کودیروف از تاجیکستان مصاف می دهد.

92 کیلوگرم: شرکت کننده 11 نفر

علیرضا کریمی، در دور اول با چنگیز کریم کولوف از قرقیزستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان آتسوشی ماتسوموتو دارنده مدال برنز جهان از ژاپن و چانگ جائه سوئه از کره جنوبی می رود.

125 کیلوگرم: شرکت کننده 11 نفر

یداله محبی در دور نخست با مظفر ژاپویف از قرقیزستان مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان دونگ هوان کیم از کره جنوبی و صحبت بیلی یف از ترکمنستان می رود.
رقابت های اوزان فوق از ساعت 8 صبح فردا (چهارشنبه) در شهر "شی آن" چین برگزار می شود.

کشتی آزاد قهرمانی 2019 آسیا, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری