5 وزن دوم کشتی آزاد جوانان 2019 جهان- یک فینالیست و دو نفر دیگر در شانس مجدد
1398/05/22-23:05
867
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

5 وزن دوم کشتی آزاد جوانان 2019 جهان- یک فینالیست و دو نفر دیگر در شانس مجدد

زارع به فینال وزن 125 کیلوگرم راه یافت، نخودی و عبدالهی در گروه بازنده های اوزان 74 و 92 کیلوگرم

در پایان رقابت های مقدماتی و نیمه نهایی 5 وزن دوم کشتی آزاد جوانان 2019 جهان که در شهر تالین استونی جریان دارد، امیرحسین زارع به فینال وزن 125 کیلوگرم راه یافت و محمدنخودی و علیرضا عبدالهی هم در گروه بازنده های اوزان 74 و 92 کیلوگرم به دنبال مدال برنز خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت های رده بندی و فینال 5 وزن دوم فردا شب چهارشنبه برگزار و مسابقات شانس مجدد در گروه بازنده ها از ظهر فردا آغاز خواهد شد.

نتایج کشتی گیران ایران در 5 وزن دوم به شرح زیر است :

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر هوانس ماقاکیان از ارمنستان را مغلوب کرد. در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل احمد محمد خلیل از مصر با نتیجه 12 بر 2 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد، وی در این مرحله با نتیجه 11 بر یک از سد آلن خوبولوف از روسیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

حریف وی در این دیدار ماسون پاریس از آمریکا است.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 12 بر 2 از سد داوود علیزالاف از بلاروس گذشت، در دور  سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 14 بر 7 مغلوب داوید کار از کشور آمریکا شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت که فردا ابتدا مقابل دیوید بیتانوف از روسیه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار، راهی دیدار رده بندی خواهد شد تا رودرروی حاجی مراد گادجیف از آذربایجان قرار گیرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا عبداللهی در دور نخست با نتیجه 9 بر 2 مغلوب آلان باگایف از روسیه شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها راه یافت که ابتدا در این گروه مقابل پولات پولاتچی از ترکیه قرار می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف آسخاب حمزاتوف از آذربایجان می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر به دیدار رده بندی خواهد رفت تا برای کسب مدال برنز مقابل طغرل آگجا از آلمان قرار بگیرد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم مهدی شیرازی در دور نخست مقابل موحامد کلیش از ترکیه با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید، در دور بعد با نتیجه 7 بر 2 دولت تاژی بایف از  قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، در این مرحله مقابل جبرئیل تاگ از آمریکا با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم سجاد حبیبی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر از سد ماگومد آسیاتیلوف از آذربایجان گذشت، در دور دوم مقابل شوتارو یامادا از ژاپن با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 6 بر یک مغلوب ترنت هیدالی از آمریکا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت ها کنار رفت.
کشتی آزاد، کشتی جوانان 2019 جهان ، پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری