4 وزن نخست کشتی فرنگی جهانی 2018 مجارستان – ایران بدون فینالیست، عبدولی در دیدار رده بندی
1397/08/03-20:08
1754
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

4 وزن نخست کشتی فرنگی جهانی 2018 مجارستان – ایران بدون فینالیست، عبدولی در دیدار رده بندی

نادری خادم، حاجی پور و گرایی از دور رقابت ها خارج شدند

در پایان دیدارهای مقدماتی و نیمه نهایی 4 وزن نخست قهرمانی کشتی فرنگی 2018 جهان که امروز پنجشنبه در شهر بوداپست مجارستان در جریان است، فقط سعید عبدولی راهی دیدار رده بندی وزن 82 کیلوگرم شد و نادری خادم ، حاجی پور و محمدعلی گرایی به ترتیب در اوزان 55 ، 63 و 72 کیلوگرم با شکست در برابر حریفان از دور رقابت ها کنار رفتند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، نتایج نمایندگان ایران در 4 وزن نخست کشتی فرنگی 2018 جهان به شرح زیر است :

در وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی، در دور اول ادگار بابایان دارنده مدال نقره اروپا از لهستان را با نتیجه 5 بر 3 و ضربه فنی مغلوب کرد، در دور دوم مقابل لاشا گوبادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان با نتیجه 6 بر 2 و ضربه فنی پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. عبدولی در این مرحله در مصاف با رفیق حسین اف قهرمان اروپا از آذربایجان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این دیدار مقابل امره کوش دارنده مدال برنز جهان از ترکیه با نتیجه 6 بر 4 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 55 کیلوگرم مسلم نادری خادم، در دور نخست مقابل نوگزاری تسوروتسومیا دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان با نتیجه 6 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 63 کیلوگرم محسن حاجی پور، در مبارزه نخست مقابل جرمن دیاز از پورتوریکو با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد، در دور دوم مقابل دانیر اسماعیل اف دارنده مدال برنز اروپا از مولداوی با نتیجه 7 بر 6 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل تاسمرادوف ازبکستانی، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم محمدعلی گرایی، در دیدار نخست دائه کیون پارک از کره جنوبی را با نتیجه 3 بر یک شکست داد، در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 مقابل مورات داگ از ترکیه به پیروزی رسید و در دور سوم و در مرحله یک چهام نهایی مقابل رسول چونایف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان در یک کشتی نزدیک با نتیجه 6 بر 4 شکست خورد و با توجه به شکست چونایف مقابل فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان، از دور رقابت ها کنار رفت.

رقابت های رده بندی و فینال 4 وزن نخست از جمله دیدار سعید عبدولی در یکی از دیدارهای رده بندی وزن 82 کیلوگرم فردا شب جمعه برگزار خواهد شد.

این درحالی است که صبح و عصر فردا رقابت های 4 وزن دوم نیز جریان خواهد داشت . کشتی فرنگی جهانی 2018 مجارستان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری