3 وزن پایانی کشتی فرنگی جهانی 2018 مجارستان – علیایی آخرین امید تیم ایران برای کسب مدال
1397/08/05-22:08
1881
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

3 وزن پایانی کشتی فرنگی جهانی 2018 مجارستان – علیایی آخرین امید تیم ایران برای کسب مدال

حسین نوری هم از دست یابی به مدال 87 کیلوگرم باز ماند

در پایان رقابت های مقدماتی و نیمه نهایی 3 وزن سوم و پایانی کشتی فرنگی جهانی 2018 که در شهر بوداپست مجارستان جریان دارد، فقط مهدی علیایی راهی گروه شانس مجدد شد تا فردا یکشنبه بخت خود را برای کسب مدال برنز وزن 97 کیلوگرم بیازماید، این درحالی است که حسین نوری نماینده ایران در وزن 87 کیلوگرم از رقابت های 3 وزن دوم امروز با شکست در مقابل کشتی گیر ارمنستان در شانس مجدد، از راهیابی به دیدار رده بندی محروم شد تا علیایی آخرین امید کشتی فرنگی ایران در مجارستان برای کسب مدال باشد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir در رقابت های امروز سه وزن پایانی مهدی علیاری وزن 97 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 4 بر یک سلیمان دمیرجی از ترکیه را شکست داد، اما در دور سوم مقابل موسی اولویف دارنده مدال نقره جهان از روسیه با نتیجه 4 بر یک شکست خورد که با توجه به پیروزی این کشتی گیر مقابل الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان و راه یابی به فینال، به گروه بازنده ها رفت تا فردا بخت خود را برای کسب مدال برنز بیازماید.

علیاری در گروه شانس مجدد ابتدا باید به مصاف بکسلطان محموداف از قرقیزستان برود و در صورت پیروزی بر این حریف با ییلویلیس پرز مورا از ونزوئلا روبه رو می شود و دوباره در صورت پیروزی در این دیدار راهی دیدار رده بندی خواهد شد تا برای کسب مدال برنز با  آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از کشور ارمنستان کشتی بگیرد.

در وزن 77 کیلوگرم : پژمان پشتام پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با حساب 4 بر 3 کشتی را به دیمیتری پیشکوف از اوکراین باخت و با شکست این کشتی گیر در دور بعدی از دور رقابت ها خارج شد.

در وزن 130 کیلوگرم : شهاب قوره جیلی در دور نخست مقابل زویادی پاتاریدزه دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از گرجستان با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد و با توجه به مغلوب شدن این حریف مقابل کشتی گیر کوبایی، حذف شد.

تا پایان روز سوم رقابت های کشتی فرنگی جهانی 2018 ایران 9 کشتی گیر ایران موفق به کسب مدال یا راهیابی به دیدارهای رده بندی نشده اند و علیاری نیز در گروه شانس مجدد راه سختی برای رسیدن به مدال دارد که امید است این اتفاق بیافتد.

کشتی فرنگی جهانی 2018 مجارستان,  پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری