3 وزن دوم کشتی فرنگی 2018 جهان مجارستان – نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
1397/08/03-20:08
1776
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

3 وزن دوم کشتی فرنگی 2018 جهان مجارستان – نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

مردانی، محمدرضا گرایی و نوری از فردا جمعه ساعت 12 به روی تشک خواهند رفت

مراسم قرعه کشی 3 وزن دوم قهرمانی کشتی فرنگی 2018 جهان عصر امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و ، مهرداد مردانی، محمدرضا گرایی و حسین نوری نمایندگان ایران در اوزان 60 ، 67 و 87 کیلوگرم حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی ، وضعیت جدول نمایندگان ایران در 3 وزن دوم به شرح زیر است :

وزن 60 کیلوگرم : شرکت کننده 31 نفر

مهرداد مردانی، در دور نخست به مصاف شینیبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان آسیا و بازی های آسیایی از ژاپن می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان تسیمبالیوک از اوکراین و سلطانگالی از قزاقستان کشتی می گیرد.

در گروه مردانی مراد ممدوف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان، کیم سئونگ هاک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی، سرگئی امیلین قهرمان اروپا از روسیه و ایو آنگلوف قهرمان جهان از بلغارستان حضور دارند.

وزن 67 کیلوگرم: شرکت کننده 33 نفر

محمدرضا گرایی، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف مصطفی محمد از مصر می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان امانتور اسماعیل اف دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از قرقیزستان و شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان زیر 23 سال جهان از گرجستان می رود.

در گروه گرایی اسماعیل بوررو مولینا قهرمان المپیک و جهان از کوبا، ریو هان سو قهرمان جهان از کره جنوبی و آرتم سورکوف دارنده مدال برنز جهان و طلای اروپا از روسیه حضور دارند.

وزن 87 کیلوگرم: شرکت کننده 34 نفر

حسین نوری، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با هیتانیمی از فنلاند کشتی می گیرد و در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان مانجیت از هند و اریک آپس از استونی می رود.

در گروه نوری ژان بلنیوک قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک از اوکراین و اسلام عباس اف دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از آذربایجان حضور دارند.

رقابت های 3 وزن دوم از ساعت 12 ظهر فردا (جمعه) آغاز خواهد شد.

کشتی فرنگی جهانی 2018 مجارستان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری