یک مدال طلا، یک نقره و 2 برنز حاصل تلاش نمایندگان ایران در 4 وزن نخست کشتی آزاد بازی های داخل سالن آسیا
1396/07/02-23:07
1777
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

یک مدال طلا، یک نقره و 2 برنز حاصل تلاش نمایندگان ایران در 4 وزن نخست کشتی آزاد بازی های داخل سالن آسیا

گلیج مدال طلا ، الیاسی نقره و حاج آقا نیا و عموزاد مدال برنز کسب کردند

در پایان رقابت های 4 وزن نخست کشتی آزاد پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا که امروز یکشنبه در شهر عشق آباد ترکمنستان برگزار شد، نمایندگان ایران صاحب یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز شدند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir  در این رقابت ها مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد، حسین الیاسی در وزن 74 کیلوگرم به مدال نقره رسید و نادر حاج آقا نیا و فرزاد عموزاد خلیلی در اوزان 57 و 65 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج پس از پیروزی مقابل نمایندگان چین، افغانستان و ترکمنستان در فینال با نتیجه 10 بر صفر رستم اسکندری دارنده مدال برنز آسیا، از تاجیکستان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 74 کیلوگرم حسین الیاسی پس از استراحت در دور نخست و پیروزی مقابل نمایندگان پالائو، چین و قزاقستان در فینال مقابل بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان با نتیجه 12 بر 6 مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 57 کیلوگرم نادر حاج آقا نیا پس از استراحت در دور نخست و پیروزی برابر نمایندگان افغانستان و قرقیزستان، در مرحله نیمه نهایی با ضربه فنی به گابیت تولیپبای از قزاقستان باخت و راهی دیدار رده بندی شد و در این دیدار با نتیجه 6 بر 2 مرتموهامت آتایف از ترکمنستان را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 65 کیلوگرم فرزاد عموزاد خلیلی در دور نخست مقابل حریف چینی را برد، اما در دور دوم مقابل باجرانگ از کشور هند با نتیجه 13 بر 8 شکست خورد و با  توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت.

عموزاد در این گروه با شکست 10 بر صفر جارویس تارکونگ از پالائو راهی دیدار رده بندی شد و با پیروزی 3 بر صفر مقابل عبدالقاسم فازیف از تاجیکستان به مدال برنز دست یافت.
رقابت های 4 وزن دوم از صبح فردا دوشنبه برگزار خواهد شد.

کشتی آزاد ,بازی های داخل سالن 2017 آسیا, اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری