یوسفی افشار به ریاست انستیتو فدراسیون کشتی منصوب شد
1398/07/17-10:07
4847
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : علم و کشتی یادداشت

یوسفی افشار به ریاست انستیتو فدراسیون کشتی منصوب شد

پیش از وی حبیب اخلاقی نزدیک به 4 سال سرپرستی انستیتو را به عهده داشت

صبح امروز از سوی علیرضا دبیر حکم ریاست حسن یوسفی افشار قهرمان اسبق کشتی فرنگی ایران و آسیا، در انستیتو فدراسیون کشتی صادر شد تا جایگزین حبیب اخلاقی سرپرست این مرکز علمی شود.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir در مراسم معارفه یوسفی افشار از تلاش اخلاقی در مدت فعالیت خود در انستیتو نیز تقدیر شد.

در حکم انتصاب یوسفی افشار وظایف وی به شرح زیر تشریح شده است:

1- اشاعه اخلاق و خصلت های جوانمردی در خانواده کشتی مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی . 2- ارائه طرح ارتقای سطح دانش و مهارت های عمومی و تخصصی مربیان. 3- ساماندهی برنامه برگزاری کلاس های مربیگری و داوری و نظارت دقیق به برگزاری کلاس ها و سایر امور جاری مربوطه. 4- ارائه طرح درباره ی "نحوه انتخاب کشتی گیران تیم های ملی برای اعزام به مسابقات قاره ای، جهانی و المپیک به صورت قانونمند و عدالت محور" . 5- ارائه طرح درباره ی "نحوه انتخاب سرمربیان و مربیان تیم های ملی" . 6- کسب درآمد پایدار برای فدراسیون. 7- همکاری و تعامل مستمر با مراکز علمی و آموزشی داخل و خارج از کشور. 8- یکسان سازی نحوه تمرینات سراسر کشور. 9- برنامه ریزی، هدایت و نظارت بر کلیه فعالیت های آموزشی ملی و بین المللی در کمیته های مختلف فدراسیون منطبق با اسناد ابلاغی از سوی دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت ورزش و جوانان. 10- سایر امور محوله وفق قوانین و مقررات موجود لازم به یادآوری است که اخلاقی نزدیک به 4 سال با عنوان سرپرست در انستیتو فعالیت داشت.

یوسفی افشار, حبیب اخلاقی , انستیتوفدراسیو ن کشتی, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری