کشتی فرنگی نوجوانان 2017 جهان- ایران با 2 فینالیست در 5 وزن نخست
1396/06/14-08:06
2635
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

کشتی فرنگی نوجوانان 2017 جهان- ایران با 2 فینالیست در 5 وزن نخست

مدهنی و کایدخورده در فینال اوزان 58 و 63 و حسنی در دیدار رده بندی وزن 100کیلوگرم

دیدار های رده بندی و فینال 5 وزن نخست امشب برگزار خواهند شد

شب گذشته ( دوشنبه ) در پایان رقابت های مقدماتی و نیمه نهایی 5 وزن نخست قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان سال 2017 جهان که در شهر آتن یونان جریان دارد، محسن مدهنی و مصطفی کایدخورده به فینال اوزان 58 ، 63 کیلوگرم راه یافتند و امشب باید برای کسب مدال طلا به مصاف حریفان خود بروند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir این درحالی است که سید مصطفی حسینی نیز در دیدار رده بندی وزن 100 کیلوگرم باید برای به دست آوردن مدال برنز به روی تشک برود.

نتایج روز گذشته فرنگی کاران نوجوان ایران به شرح زیر است:
در وزن 58 کیلوگرم محسن مدهنی، در دور اول با نتیجه 9 بر صفر ویت لبل از کشور چک را مغلوب کرد، در دور بعد مقابل ایوو ایلیف از بلغارستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و در دور سوم نیز با نتیجه 8 بر صفر ماکسیم کانتر از مولداوی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مدهنی امشب در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 11 بر 2 از سد کوزه ای تاشکیتا از ژاپن گذشته و به دیدار فینال راه یافت، حریف وی در این دیدار سونو سونو از کشور هند است.

در وزن 63 کیلوگرم مصطفی کایدخورده، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل روسلان حدیث اف از آذربایجان با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید و در دور سوم نیز راحت ساگیمبای از قزاقستان را 8 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد که در این مرحله مقابل اوتار آبولادزه از گرجستان با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید و به فینال راه یافت، حریف وی در دیدار فینال دیمیترو میروشنیک از اوکراین است. 

در وزن 100 کیلوگرم سید مجتبی حسینی، در دور نخست یوری ناکازاتو از ژاپن را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد، در دور بعد ایگنات میلینوف از بلغارستان را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد، در دور سوم نیز مهمت آتجی از ترکیه را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشت، اما در مرحله نیمه نهایی مقابل کولتون شولتز از آمریکا با نتیجه یک بر صفر مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 50 کیلوگرم میلاد رضا نژاد در دور نخست مقابل ولادمیر زابیوروتا از روسیه با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 54 کیلوگرم محمد حسینوند، در دور نخست کنستانتینوس دامیاناکیس از یونان را با نتیجه 10 بر یک شکست داد، اما در دور بعد مقابل توماس ریدجی توماس لووت از آمریکا با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این آمریکایی در دور بعد مقابل حریف گرجستانی، از دور رقابت ها کنار رفت.

مسابقات شانس مجدد اوزان فوق صبح امروز (سه شنبه) و مسابقات رده بندی و فینال امشب برگزار می شود.
همچنین با توجه به قوانین جدید و برنامه رقابت ها، نفرات راه یافته به دیدار فینال، رده بندی و شانس مجدد صبح امروز مجددا وزن کشی خواهند کرد.

کشتی فرنگی نوجوانان – جهانی 2017 یونان

اشتراک گذاری