کشتی فرنگی رنکینگ زاگرب – 2 مدال نقره و برنز سهم تیم 4 نفره ایران
1402/10/25-00:10
275
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

کشتی فرنگی رنکینگ زاگرب – 2 مدال نقره و برنز سهم تیم 4 نفره ایران

هدایتی طلا و مهمدی نقره گرفتند

تیم منتخب 4 نفره کشتی فرنگی ایران با کسب 1 مدال طلا و 1 نقره به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام اوپن زاگرب ( رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی ) پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، در این رقابت ها که یکشنبه شب جاری به پایان رسید تیم ایران توسط فردین هدایتی در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا و علیرضا مهمدی در وزن 87 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت 2 شرکت کننده دیگر تیم ایران در اوزان 67 و 77 با شکست مقابل حریفان در مراحل مقدماتی از دور رقابت ها خارج شدند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 67 کیلوگرم دانیال سهرابی در مسابقه اول با نتیجه 8 بر 7 یورگنسن از نروژ را شکست داد، در دور دوم با توجه به عدم حضور حریفش به روی تشک راهی مرحله یک هشتم نهایی شد که با شکست 7 بر 2 مقابل کریستوپاس سلیوا از لتونی و شکست این حریف در دور بعدی حذف شد.


در وزن 77 کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه 11 بر 3 مغلوب آنتونیو کامنجاسویچ از کرواسی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مراحل بعد، عبدی از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 87 کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر چنگ ویو وانگ از چین را مغلوب کرد، در دور سوم با نتیجه 9 بر 2 مقابل آوندانو ادواردو از ونزوئلا به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در این مرحله با نتیجه 3 بر 3 از سد آچیکو بولکوادزه از گرجستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت، در این مرحله مقابل آلان اوستایف از روسیه با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی دست یافت و به دیدار فینال رفت، اما با شکست 4 بر 2 میلاد علیرضایف از روسیه صاحب مدال نقره شد.

در وزن 130 کیلوگرم فردین هدایتی در دور اول با نتیجه 9 بر صفر لازلو دارابوس از مجارستان را مغلوب کرد، در دور بعد با نتیجه 3 بر 1 ون هائو جیانگ از چین را شکست داد، در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی با اسکار پینو هیندس دارنده مدال های نقره و برنز جهان از کوبا با نتیجه 8 بر 2 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این دیدار مقابل کانتاس کنیستاناس دارنده مدال برنز جهان از لیتوانی با نتیجه با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.

هدایتی در دیدار پایانی با نتیجه 3 بر 1 از سد لینگژی منگ از چین گذشت و به مدال طلا دست یافت.

کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی در زاگرب , فردین هدایتی, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری