کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه – نمایندگان ایران امروز به روی تشک می روند
1397/11/12-09:11
1176
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه – نمایندگان ایران امروز به روی تشک می روند

تیم ایران با 10 کشتی گیر در این رقابت ها شرکت کرده است

مراسم قرعه کشی پنج وزن نخست جام بین المللی کشتی فرنگی وهبی امره ترکیه عصر روز گذشته برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند تا امروز صبح پس از وزن کشی از ساعت 11:30 به وقت ایران به مصاف حریفان خود بروند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir این رقابت ها نخستین مسابقات بین المللی محمدبنا در بازگشت سوم به راس تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان است و باید دید با 20 ماه زمانی که تا المپیک 2020 باقی مانده است این مربی کهنه کار از حضور در این رقابت ها چه اهدافی دارد.

به هر صورت براساس گزارش فدراسیون کشتی گیران 11 کشور از جمله ترکیه به عنوان میزبان که بیشترین شرکت کننده در اوزان مختلف را به خود اختصاص داده است در این رقابت ها حاضر هستند.

وضعیت جدول کشتی گیران ایران در 5 وزن نخست به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پویا ناصر پور، در دور نخست به مصاف حریفی از کشور میزبان می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور دوم نیز به مصاف دیگر کشتی گیر ترک خواهد رفت.


در وزن 63 کیلوگرم محمدجواد رضایی، در دور اول با کشتی گیری از ترکیه مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد نیز به مصاف دیگر کشتی گیر میزبان می رود در گروه این کشتی گیر تمام کشتی گیران ترک هستند و یک کشتی گیر از آذربایجان نیز حضور دارد.


در وزن 72 کیلوگرم امین کاویانی نژاد، در مبارزه نخست به مصاف کشتی گیری از ترکیه می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم نیز با حریف ترک کشتی خواهد گرفت.


در وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی، در کشتی نخست با باشری ایلدیریم از ترکیه مبارزه می کند.


در وزن 97 کیلوگرم نیز علی اکبر حیدری ابتدا با کشتی گیری از ترکیه مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان آذربایجان و بلاروس می رود.


طبق برنامه این مسابقات پنج وزن نخست روزهای جمعه و شنبه و مسابقات پنج وزن دوم نیز روزهای شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد. 

جام بین المللی کشتی فرنگی وهبی امره ترکیه , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری