کشتی فرنگی بزرگسالان 2019 جهان- کسب 2 سهمیه المپیک به وسیله نجاتی و منجزی
1398/06/25-14:06
868
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

کشتی فرنگی بزرگسالان 2019 جهان- کسب 2 سهمیه المپیک به وسیله نجاتی و منجزی

این 2 عصر امروز در مرحله نیمه نهایی اوزان 60 و 130 کیلوگرم به میدان می روند

امروز در ادامه رقابت های کشتی فرنگی 2019 جهان که شهر نورسلطان قزاقستان جریان دارد، علیرضا نجاتی و امیر قاسمی منجزی در اوزان 60 و 130 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافته و سهمیه المپیک 2020 ژاپن را کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir نجاتی و منجزی که در 3 وزن پایانی این رقابت ها به مصاف حریفان خود رفتند، عصر امروز برای راهیابی به فینال به ترتیب باید با  کنچیرو فومیتا قهرمان جهان از ژاپن و اوسکار پینو هیندس دارنده مدال برنز جهان از کوبا بروند .

امروز به جز رقابت های 3 وزن پایانی کشتی فرنگی حامد تاب در 72 و هادی ساروی در 97 کیلوگرم در رقابت های گروه شانس مجدد به ترتیب به نمایندگان رومانی و ترکیه باختند و از ادامه رقابت ها بازماندند.

نتایج صبح امروز کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر سیداله تاژایف از ترکمنستان را مغلوب کرد ، در دور بعد مقابل هایتم محمود از مصر با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید و در دور بعد با نتیجه 7 بر صفر از سد کیم سئونگ هاک از کره جنوبی گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در این دیدار به مقابل ایوو آنگلوف قهرمان جهان از بلغارستان با نتیجه 3 بر یک به برتری دست یافت و ضمن کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

نجاتی در این مرحله به مصاف کنچیرو فومیتا قهرمان جهان از کشور ژاپن می رود.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر و در کمتر از 2 دقیقه کیم هیون وو قهرمان المپیک و جهان از کره جنوبی را از پیش رو برداشت، در دور بعد در مصاف با الوین مورسالیف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان با نتیجه 7 بر 3 پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

گرایی در این مرحله مقابل الکس بیوربرگ کسیدیس از سوئد با نتیجه 9 بر یک مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی در دور نخست با نتیجه 3 بر یک از سد استپان داوید از چک گذشت وی در دور بعد مقابل سرگئی سیمینوف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از روسیه با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی دست یافت، در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مومینجان عبداله یف قهرمان بازی های آسیایی از ازبکستان را با نتیجه 3 بر یک مغلوب کرد و ضمن کسب سهمیه المپیک به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

حریف قاسمی در این مرحله اوسکار پینو هیندس دارنده مدال برنز جهان از کوبا است.

رقابت های نیمه نهایی اوزان فوق عصر امروز برگزار می شود.

کشتی فرنگی قهرمانی 2019 جهان , تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری