کشتی جهانی نوجوانان 2018 کرواسی - نمایندگان 5 وزن نخست کشتی آزاد ایران حریفان خود را شناختند
1397/04/10-22:04
2018
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

کشتی جهانی نوجوانان 2018 کرواسی - نمایندگان 5 وزن نخست کشتی آزاد ایران حریفان خود را شناختند

مسابقات از صبح فردا دوشنبه آغاز خواهد شد

مراسم قرعه کشی مسابقات 5 وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی 2018 جهان، عصر امروز (یکشنبه) در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد و 5 نماینده ایران حریفان خود را شناختند تا از صبح فردا دوشنبه به مصاف آنها بروند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعیت قرعه نمایندگان ایران به شرح زیر است :

در وزن 48 کیلوگرم که 20 کشتی گیر حضور دارند، مهدی ویسی در دور نخست به مصاف تورات از هند می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران مقدونیه و نائورو کشتی می گیرد.

در وزن 55 کیلوگرم که 24 کشتی گیر شرکت کرده است ، سجاد گودرزی در دور اول با بریگول از مولداوی کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی گیران ترکیه و گینه بییسائو روبرو می شود.

در وزن 65 کیلوگرم که 22 نفر حضور دارند، محمد کریمی در دور نخست با لویزیدیس از یونان مبارزه می کند و در صورت پیرزوی مقابل این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران لهستان و مغولستان می رود.

در وزن 80 کیلوگرم که 24 نفر حاضر هستند، محمدرضا قیاسی در دور اول با انختوشین از مغولستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران آمریکا و ترکیه می رود.

در وزن 110 کیلوگرم که 23 نفر شرکت کرده اند، امیرحسین زارع در دور اول به مصاف لی از چین می رود و در صورت پیروزی، حریف وی برنده کشتی میان نماینده رژیم اشغالگر قدس و نماینده بلغارستان خواهد بود.

رقابت های اوزان فوق از صبح فردا به وقت کرواسی برگزار می شود و رقابت های پنج وزن دوم نیز روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

جهانی کشتی نوجوانان 2018 کرواسی , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری