کشتی بازی های آسیایی 2018 - آزادکاران ایران حریفان خود را شناختند
1397/05/27-14:05
1383
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

کشتی بازی های آسیایی 2018 - آزادکاران ایران حریفان خود را شناختند

5 نماینده کشورمان فردا به روی تشک می روند

مراسم قرعه کشی تمامی اوزان رقابت های کشتی آزاد بازی های آسیایی 2018 جاکارتا صبح امروز برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی ، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

وزن 57 کیلوگرم : شرکت کننده 18 نفر رضا اطری نماینده ایران در این وزن، در دور نخست استراحت می کند و در دور دوم به مصاف نماینده کشور نپال می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده نماینده کشور فیلیپین و محمودجان شاوکاتوف دارنده مدال نقره آسیا از کشور ازبکستان کشتی خواهد گرفت.

در گروه اطری ساندیپ تومار قهرمان آسیا از هند، بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از مغولستان و کیم سئونگ گئون از کره جنوبی حضور دارند.

وزن 65 کیلوگرم: شرکت کننده 21 نفر

مهران نصیری، نماینده ایران در این وزن، در دور نخست به مصاف یرلان بک کاتای دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از چین می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان نماینده افغانستان و آیبک عثمان اف از قرقیزستان خواهد رفت.

لی سئونگ چول دارنده مدال نقره آسیا از کره جنوبی، دایچی تاکاتانی دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن و سایاتبک اوکاسوف از قزاقستان در گروه نصیری حضور دارند.

وزن 74 کیلوگرم : شرکت کننده 21 نفر

مصطفی حسین خانی، نماینده ایران در این وزن، در دور نخست به مصاف کشتی گیری از کشور بنگلادش می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با نماینده کشور ترکمنستان کشتی می گیرد.

در گروه حسین خانی بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیان از ازبکستان، آدام باتیروف قهرمان آسیا از بحرین، یوهی فوجینامی دارنده مدال برنز جهان از ژاپن و مانداراخان گانزوریک دارنده مدال برنز جهان و نقره آسیا از مغولستان حضور دارند.

وزن 86 کیلوگرم : شرکت کننده 19 نفر

حسن یزدانی، نماینده ایران در این وزن ، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با حریفی از اندونزی کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی گیران کامبوج و هند می رود.

وزن 97 کیلوگرم: شرکت کننده 13 نفر

علی رضا کریمی، نماینده ایران در این وزن، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف تاکشی یاماگوچی از ژاپن می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده ماسام خاطری از هند و برنده کشتی میان یانگ چائو کیانگ از چین و ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از کشور ازبکستان کشتی می گیرد

وزن 125 کیلوگرم: شرکت کننده 13 نفر

پرویز هادی، نماینده ایران در این وزن، در دور نخست با سومیت از هند کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف برنده نوبویوشی آراکیدا از ژاپن و اولگ بولتین از قزاقستان می رود.

داوید مودزمانشویلی دارنده مدال نقره المپیک، برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان، و زولبو ناتساگسورن دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان در گروه هادی قرار دارند. برنامه رقابت ها به این شکل است که مسابقات اوزان 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد روز 28 مرداد و رقابت های وزن 125 کیلوگرم روز 29 مردادماه برگزار می شود.

مراسم وزن کشی این مسابقات ساعت 9 تا 10:30 صبح به وقت محلی در روز مسابقات انجام می شود.

این مسابقات از ساعت 13 تا 17 و 19 تا 21 به وقت محلی در سالن مرکزی جاکارتا بر روی 2 تشک برگزار خواهد شد.

اختلاف ساعت تهران با جاکارتا 2 ساعت و 30 دقیقه است به طوری که ساعت 13 به وقت جاکارتا 10:30 به وقت تهران است.
کشتی آزاد بازی های آسیایی 2018 , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری