کشتی آزاد نوجوانان 2023 آسیا – نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
1402/03/21-22:03
560
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

کشتی آزاد نوجوانان 2023 آسیا – نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

رقابت ها با 3 وزن نخست از صبح فردا دوشنبه آغاز می شود

مراسم وزن کشی اوزان دهگانه رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی 2023 آسیا که از صبح فردا (دوشنبه) با برگزاری مبارزات اوزان 65، 71 و 80 کیلوگرم آغاز می شود، عصر امروز در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و نقل از فدراسیون کشتی ، وضعیت قرعه نمایندگان ایران در اوزان دهگانه به شرح زیر است با این توضیح که رقابت های 7 وزن دوم نیز روز سه شنبه برگزار می شود.

 

در وزن 45 کیلوگرم که 9 کشتی گیر حضور دارند، اهورا خاطری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف بات اردن از مغولستان می رود.


در وزن 48 کیلوگرم که 9 نفر شرکت کرده اند، سام سیار پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با فوکاساوا از ژاپن کشتی می گیرد.


در وزن 51 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، امیرمحمد نوازی در دور اول به مصاف باوودورج از مغولستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف ایساکوف از قرقیزستان می رود.


در وزن 55 کیلوگرم که 10 نفر شرکت کننده دارد، امیررضا تیموری زاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان لیو از چین و باکی از کره جنوبی می رود.


در وزن 60 کیلوگرم که با حضور 11 نفر برگزار می شود، سجاد پیردایه پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با برنده کشتی میان جومابویف از ازبکستان و علیبکول از قزاقستان کشتی می گیرد.


در وزن 65 کیلوگرم که 11 نفر حضور دارند، سینا خلیلی در دور اول به مصاف عبداله از پاکستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد با تسوجیتا از ژاپن مبارزه می کند.


در وزن 71 کیلوگرم که 11 نفر حضور دارند ابوالفضل حسینی در دور نخست با پوروداگوا از مغولستان کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف چانگ از چین تایپه می رود.


در وزن 80 کیلوگرم که 11 نفر شرکت کرده اند، ابوالفضل رحمانی در دور اول به مصاف انخبات از مغولستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور دوم با میرادوف از ترکمنستان کشتی می گیرد.


در وزن 92 کیلوگرم که 10 کشتی گیر حضور دارند، توحید نوری در دور اول با وینای از هند مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف موساگولیف از تاجیکستان می رود.


در وزن 110 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند، ابوالفضل محمدنژاد در دور اول با ماتسوموتو از ژاپن پیکار می کند و در صورت غلبه بر این کشتی گیر، در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران ازبکستان و قرقیزستان می رود.

کشتی آزاد نوجوانان 2023 آسیا در قرقیزستان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری