کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان 2020 آسیا - هند، قرعه کشی اوزان دهگانه برگزار شد
1398/12/02-22:12
2269
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان 2020 آسیا - هند، قرعه کشی اوزان دهگانه برگزار شد

رقابت های 5 وزن نخست از ساعت 9:30 به وقت تهران آغاز می شود

مراسم قرعه کشی سی و سومین دوره رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان 2020 آسیا که در شهر دهلی نو هندوستان جریان دارد، عصر امروز در اوزان دهگانه برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی ، بر اساس برنامه، در روز نخست ( شنبه ) مسابقات اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم و در روز دوم (یکشنبه) رقابت های اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم برگزار می خواهد شد.
وضعیت قرعه نمایندگان ایران در رقابت های کشتی آزاد به شرح زیر است :
57 کیلوگرم : شرکت کننده 11 نفر 
علیرضا سرلک، در دور اول با چیا وی چویو از چین تایپه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با برنده مبارزه میان الزیداوی از عراق و نوراسلام سانایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان مصاف می دهد.

61 کیلوگرم : شرکت کننده 13 نفر
مجید داستان، در دور نخست به مصاف گامبایار نامسرای از مغولستان می رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان نوربولات عبدالعلیف از قزاقستان و اولوبک ژولدوشبیکوف دارنده مدال طلای زیر 23 سال جهان از قرقیزستان مبارزه می کند.

65 کیلوگرم: شرکت کننده 14 نفر
امیرحسین مقصودی، در دور اول با نورگازی عبدالرزاکوف از قرقیزستان سرشاخ می شود و در صورت شکست این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان حسین الازانی از یمن و یایو چانگ از چین تایپه می رود .

70 کیلوگرم: شرکت کننده 9 نفر
امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با میژان آشیروف دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده ناوین از هند و تائه جین جئون از کره جنوبی می رود.

74 کیلوگرم : شرکت کننده 12 نفر
مصطفی حسین خانی، در دور نخست با بکجان ژامبولوف از قرقیزستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده جیتیندر از هند و چامنامجان از تایلند می رود.
 
79 کیلوگرم : شرکت کننده 8 نفر
علی سوادکوهی، در دور اول به مصاف سهراب شریپوف از ازبکستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان گلیمجان یوسربایف دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان و ارسلان بوداژاپوف از قرقیزستان کشتی خواهد گرفت.

86 کیلوگرم: شرکت کننده 9 نفر 
احمد بذری، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با عظمت دولت بیکوف دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان عیسی شاپیف از ازبکستان و بهادر کودیروف از تاجیکستان می رود.

92 کیلوگرم : شرکت کننده 8 نفر
محمد جواد ابراهیمی، در دور نخست به مصاف ایلیسخان چیلایف از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان آجی نیاز صفرنیازاف از ازبکستان و سومور از هند مبارزه می کند.

97 کیلوگرم : شرکت کننده 11 نفر
مجتبی گلیج، در دور اول با اولزیسایخان باسانتسوجت از مغولستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان و مخسود ویسالوف از ازبکستان می رود.

125 کیلوگرم : شرکت کننده 12 نفر
پرویز هادی: در دور اول با عمر سارم از سوریه مصاف می دهد و در صورت پیروزی در این کشتی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان الزوباید از عراق و آیال لازاریف قهرمان آسیا از قرقیزستان می رود.

بر اساس برنامه رقابت های مقدماتی از ساعت 9:30 تا 12:30 و مسابقات رده بندی و فینال از ساعت 16 تا 19 به وقت ایران برگزار می شود.
کشتی آزاد, قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان 2020 آسیا, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری