کشتی آزاد قهرمانی 2023 جهان – نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
1402/06/24-20:06
244
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

کشتی آزاد قهرمانی 2023 جهان – نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

مسابقات در 4 وزن نخست از ساعت 12 فردا شنبه به وقت تهران آغاز خواهد شد

مراسم قرعه کشی رقابت های کشتی آزاد 2023 بزرگسالان جهان، بعد از ظهر امروز جمعه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد و ملی پوشان ایران در هر 10 وزن حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی وضعیت جدول این رقابت ها که طی روزهای 25 لغایت 28 شهریورماه جاری در شهر بلگراد صربستان برگزار می شود به شرح زیر است .

در وزن 57 کیلوگرم که 33 شرکت کننده دارد، میلاد والی زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با رضوان کواکس از رومانی مبارزه می کند.

در وزن 61 کیلوگرم که 27 نفر حضور دارند، رضا اطری در دور اول استراحت می کند. حریف وی در دور دوم برنده مبارزه میان کودای اوگاوا از ژاپن و نماینده رژیم صهیونیستی است.

در وزن 65 کیلوگرم که با حضور 45 نفر برگزار می شود، رحمان عموزاد خلیلی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با یانیس مادی از کامبوج کشتی می گیرد.

در وزن 70 کیلوگرم که 30 نفر شرکت کرده اند، امیرمحمد یزدانی در دور اول به مصاف پاتریک اولنزین از لهستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف، در دور دوم با برنده مبارز میان ماگومد خانیف از آذربایجان و سنجر دوسجانوف از قزاقستان پیکار می کند.

در وزن 74 کیلوگرم که 45 نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی پاشا عمرپاشایف از بلغارستان کشتی می گیرد. زائوربک سیداکوف قهرمان المپیک و جهان از روسیه در گروه امامی حضور دارد.

در وزن 79 کیلوگرم که 27 شرکت کننده دارد، محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان رمضان ساری از ترکیه و یوتا میوا از ژاپن می رود.

در وزن 86 کیلوگرم که مسابقات آن با حضور 48 کشتی گیر برگزار می شود، حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با لاورنس از استرالیا مبارزه می کند. دیوید تیلور قهرمان المپیک و جهان از آمریکا در جدول مقابل یزدانی قرار دارد و تا دیدار فینال با یزدانی رو به رور نخواهد شد.

در وزن 92 کیلوگرم که 24 نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا در دور اول به مصاف جانگ از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد با زاهید والنسیا از آمریکا دیدار می کند.

در وزن 97 کیلوگرم که 35 نفر حضور دارند، مجتبی گلیج پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف بنجامین هانیس از ایتالیا می رود. عبدالرشید سعداله یف قهرمان جهان و المپیک از روسیه و کایل اسنایدر از آمریکا در گروه گلیج قرار دارند.

در وزن 125 کیلوگرم که 33 نفر حضور دارند، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با دزیانیس خرامیانکوف از بلاروس مصاف می دهد. طاها آکگول قهرمان جهان و المپیک در گروه زارع قرار دارد و تا مرحله نیمه نهایی با نماینده کشورمان رو به رو نخواهد شد.

رقابت ها از ساعت 12 فردا شنبه با 4 وزن نخست در اوزان 61، 70، 86 و 125 کیلوگرم آغاز خواهد شد که برای تیم ایران به ترتیب رضا اطری ، امیر محمد یزدانی ، حسن یزدانی و امیرحسین زارع به روی تشک  خواهند رفت .

کشتی آزاد قهرمانی 2023 جهان در صربستان , حسن یزدانی , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری