کشتی آزاد سال 2018 جوانان جهان- نمایندگان 5 وزن دوم تیم ایران حریفان خود را شناختند
1397/06/30-22:06
1402
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

کشتی آزاد سال 2018 جوانان جهان- نمایندگان 5 وزن دوم تیم ایران حریفان خود را شناختند

مسابقات از ساعت 13 فردا شنبه به وقت ایران آغاز خواهد شد

مراسم قرعه کشی 5 وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان سال 2018 جهان بعداز ظهر امروز جمعه در شهر ترناوا کشور اسلواکی برگزار شد و نمایندگان تیم ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعیت جدول نمایندگان ایران در 5 وزن دوم به شرح زیر است :

در وزن 61 کیلوگرم که 26 کشتی گیر حضور دارند مهدی عشقی در دور نخست به مصاف قهوه چی از ترکیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده رحمان اف از ازبکستان و کولیزنیک از مولداوی می رود.
در وزن 74 کیلوگرم که 27 نفر حاضر هستند، علی سوادکوهی در دور اول با هورینیک از اسلواکی کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان مصطفی از مصر و راتهی از هند می رود.

در وزن 86 کیلوگرم که 25 نفر شرکت کرده اند، ابوالفضل هاشمی در دور نخست با تالایبیک اولو از قرقیزستان مصاف می دهد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان هیکا از اوکراین و آشوروف از ازبکستان خواهد رفت.
در وزن 92 کیلوگرم که 21 نفر شرکت کننده دارد، عباس فروتن در دور نخست استراحت می کند و در دور دوم به مصاف یایلاجی از ترکیه می رود و در صورت شکست این کشتی گیر در دور سوم با برنده یامازاکی از ژاپن و سانجیت از هند مبارزه می کند

در وزن 125 کیلوگرم که 23 کشتی گیر حضور دارند، امیر یاری در دور نخست به مصاف کاریپی از کشور آلبانی می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با تویوما از ژاپن مبارزه خواهد کرد.

مسابقات اوزان فوق از ساعت 13 فردا (شنبه) به وقت ایران برگزار می شود.

کشتی آزاد قهرمانی جوانان 2018 جهان – اسلواکی, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری