کشتی آزاد رنکینگ زاگرب، قرعه کشی اوزان دهگانه برگزار شد
1402/10/19-23:10
268
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

کشتی آزاد رنکینگ زاگرب، قرعه کشی اوزان دهگانه برگزار شد

نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام اوپن زاگرب و اولین مرحله از رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در سال 2024 میلادی عصر امروز برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعیت جدول کشتی گیران ایرانی در این رقابت ها که از صبح فردا چهارشنبه با مبارزات شرکت کنندگان در اوزان 57، 61، 65، 70، 74 و 86 کیلوگرم کشتی آزاد آغاز خواهد شد به شرح زیر است


در وزن 65 کیلوگرم که 21 کشتی گیر حضور دارند، رحمان عموزاد در دور نخست به مصاف عبداله توپراک از ترکیه می رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با شائو هوا یوان از چین کشتی می گیرد.

عباس ابراهیم زاده دیگر نماینده کشورمان نیز که در گروه عموزاد حضور دارد،‌ در دور اول با گودردزی ژبیاشویلی از گرجستان مصاف می دهد و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور دوم به مصاف بائو ون وی از چین می رود.

دو نماینده کشورمان در صورت پیروزی بر حریفان خود، در مرحله نیمه نهایی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

در وزن 74 کیلوگرم که 25 کشتی گیر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده امر حسین از مصر و نورلانبیکی وورنیبای از چین می رود.

حسین ابوذری دیگر نماینده کشورمان نیز در دور نخست با توبیاس پورتمانین از سوئیس مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد به مصاف وادیم کوریلنکو از اوکراین می رود.

نمایندگان کشورمان در صورت پیروزی بر رقبای خود در مرحله یک چهارم نهایی با هم برخورد می کنند.

در وزن 79 کیلوگرم که با حضور 6 کشتی گیر و به صورت دوره ای برگزار می شود، محمد نخودی و عبداله شیخ اعظمی در یک گروه به مصاف هم می روند. جوزف لاورنس از آمریکا نیز در گروه نمایندگان کشورمان حضور دارد.

در وزن 86 کیلوگرم که 26 نفر شرکت کرده اند،‌ هادی وفایی پور در دور نخست به مصاف ساموئل شرر از سوئیس می رود.

در وزن 97 کیلوگرم که مسابقات آن با حضور 19 نفر برگزار می شود،‌ کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با آووسایمان هابیلا از چین کشتی می گیرد، کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا در گروه قاسم پور قرار دارد.

امیرعلی آذرپیرا دیگر نماینده کشورمان در این وزن، در دور اول با رادوسلاو باران از لهستان پیکار می کند و در صورت غلبه بر این حریف،‌ در دور دوم به مصاف مایکل ماچیاولو از آمریکا می رود.

دو نماینده کشورمان در صورت غلبه بر حریفان تا دیدار فینال به هم برخورد نمی کنند.

در وزن 125 کیلوگرم که 24 کشتی گیر در آن حضور دارند، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با برنده ژیوی دنگ و بوهردین هر دو از چین مصاف می دهد، گنو پتریاشویلی عنوان دار جهان و المپیک از گرجستان در گروه زارع حضور دارد.

امیررضا معصومی دیگر نماینده کشورمان که در گروه دیگر قرار دارد، در دور اول با گیوی ماتچراشویلی از گرجستان پیکار می کند و در صورت غلبه بر این حریف،‌ در دور دوم به مصاف یوسف حمیدا از مصر می رود.

لازم به یادآوری است که رقابت های اوزان 79، 92، 97 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد پنج شنبه 21 دی ماه برگزار خواهد شد.

کشتی آزاد رنگینگ اتحادیه جهانی در زاگرب , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری