کشتی آزاد رنکینگ جهانی مجارستان – نمایندگان ایران از بعد از ظهر امروز روی تشک می روند
1402/04/22-11:04
204
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

کشتی آزاد رنکینگ جهانی مجارستان – نمایندگان ایران از بعد از ظهر امروز روی تشک می روند

امروز رقابت های اوزان 57، 65، 74، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم برگزار خواهد شد

رقابت های بین المللی کشتی جام آندره پولیاک و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی از امروز (پنج شنبه) با شرکت تعداد قابل توجهی از کشتی گیران طراز اول جهان از جمله ایران در شهر بوداپست مجارستان آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.inw.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعیت قرعه آزادکاران ایران در این رقابت ها به شرح زیر است: در وزن 57 کیلوگرم که 17 نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف زاندانبود از مغولستان می رود، میلاد والی زاده نیز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با لهر از آلمان کشتی می گیرد.

نمایندگان کشورمان تا دیدار فینال رو در روی یکدیگر قرار نمی گیرند. در وزن 70 کیلوگرم که 14 شرکت کننده دارد، امیرمحمد یزدانی در دور نخست به مصاف آنتال از مجارستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده مباره میان توکتومابتوف از قرقیزستان و آنچوگین از قزاقستان مبارزه می کند.

در آنسوی جدول هم محمد بخشی در دور نخست به مصاف کوسیاک از اوکراین می رود و در صورت پیروزی در این مبارزه، در دور دوم با برنده کشتی میان حسین از مصر و کولیس از کانادا مصاف می دهد.

دو نماینده کشورمان تا دیدار فینال به هم برخورد نمی کنند. در وزن 79 کیلوگرم که با حضور 16 نفر برگزار می شود، محمد نخودی در دور نخست به مصاف مارشل از اتریش می رود و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان ساری از ترکیه و مارستیلر از آمریکا می رود.
در همین گروه علی سوادکوهی در دور اول با دومانیتسکی از اوکراین کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میران آوتاندیل کنتچادزه از گرجستان و لوکاس از مجارستان می رود.

دو نماینده کشورمان تا مرحله نیمه نهایی با هم برخورد نخواهند کرد. در وزن 92 کیلوگرم که با حضور 7 کشتی گیر و به صورت دوره ای برگزار می شود، امیرعلی آذرپیرا در گروه اول در دور اول با زاهید والنسیا از آمریکا، در دور دوم با میرانی مایسورادزه از گرجستان و در دور سوم با دنیس شالیوک از اوکراین کشتی می گیرد.

بر اساس برنامه اعلام شده مسابقات اوزان 57، 65، 74، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد روز پنج شنبه، رقابت های اوزان 61، 70 و 79 کیلوگرم روز جمعه برگزار می شود. گفتنی است این مسابقات به عنوان مرحله نهایی چرخه انتخابی تیم ملی در اوزان 57، 70 و 79 کیلوگرم محسوب می شود.

گزینشی کشتی آزاد اتحادیه جهانی در مجارستان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

 

اشتراک گذاری