کشتی آزاد جوانان 2018 آسیا- 3 مدال طلا و 2 برنز حاصل کار نمایندگان ایران در 5 وزن نخست
1397/04/31-12:04
1919
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

کشتی آزاد جوانان 2018 آسیا- 3 مدال طلا و 2 برنز حاصل کار نمایندگان ایران در 5 وزن نخست

کاووسی، غلامی و عزیزی مدال طلا گرفتند و علیجان زاده و مقصودی برنز

شنبه شب در پایان رقابت های 5 وزن نخست کشتی آزاد 2018 آسیا که در شهر دهلی نو هندوستان جریان دارد، تیم ایران صاحب 3 مدال طلا و 2 برنز شد تا گام بلندی برای کسب عنوان قهرمانی بردارد.

 

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، در 5 وزن نخست برای تیم ایران امیرحسین کاووسی، سجاد غلامی و سجاد عزیزی در اوزان 70، 79 و 97 کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند، رضا علیجان زاده و امیرحسین مقصودی نیز در اوزان 57 و 65 کیلوگرم مدال برنز کسب کردند.

در مراسم قرعه کشی 5 وزن دوم این رقابت ها که عصر روز شنبه برگزار شد، نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند تا از ظهر امروز یکشنبه به مصاف آنها بروند.

وضعیت جدول نمایندگان ایران در 5وزن دوم به شرح زیر است:
در وزن 61 کیلوگرم که 13 نفر شرکت کرده اند، مجید داستان در دور نخست به مصاف حاجی مراداف از قرقیزستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران چین و تاجیکستان می رود.

در وزن 74 کیلوگرم که 13 نفر شرکت کننده دارد، علی سوادکوهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف عثمان اف از ازبکستان می رود.

در وزن 86 کیلوگرم که 11 نفر شرکت کننده دارد، سید سجاد سیدی در دور اول با دیپاک پونیا از هند کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با برنده کشتی نمایندگان پاکستان و قزاقستان روبرو می شود.

در وزن 92 کیلوگرم که 7 نفر حضور دارند رقابت ها به صورت دوره ای (نوردیک) برگزار می شود، عباس فروتن در مرحله گروهی با کشتی گیران چین و ازبکستان کشتی می گیرد. 

در وزن 125 کیلوگرم که 11 نفر حضور دارند، امیر یاری  پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با اردنباتار از مغولستان کشتی می گیرد.

رقابت های 5 وزن دوم امروز (یکشنبه) برگزار می شود.

کشتی آزاد قهرمانی 2018 آسیا, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری