کشتی آزاد جهانی 2018 مجارستان – نمایندگان 4 وزن نخست ایران حریفان خود راشناختند
1397/07/27-22:07
1751
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

کشتی آزاد جهانی 2018 مجارستان – نمایندگان 4 وزن نخست ایران حریفان خود راشناختند

یخکشی، حسین خانی، یزدانی و هادی از ساعت 12 فردا شنبه به وقت ایران به روی تشک می روند

مراسم قرعه کشی 4 وزن نخست کشتی آزاد جهانی 2018 مجارستان در اوزان 61، 74، 86 و 125 کیلوگرم، عصر امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و یخکشی ، حسین خانی ، یزدانی و هادی نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعیت جدول نمایندگان ایران در 4 وزن نخست به شرح زیر است :

وزن 61 کیلوگرم: شرکت کننده 23 نفر

محمدباقر یخکشی ،در این وزن، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم  با عباس رحمان اف  دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان خولیس بونه رودریگوئز دارنده مدال برنز جهان از کوبا و ایوان گویدا دارنده مدال برنز اروپا از رومانی کشتی خواهد گرفت.

در گروه یخکشی ولادمیر دوبوف دارنده مدال نقره جهان از بلغارستان نیز حضور دارد.

وزن 74 کیلوگرم: شرکت کننده : 32 نفر

مصطفی حسین خانی، در دور نخست مقابل دی لومائو از جزایر پالائو قرار می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف برنده جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا و جوا از لیبریا می رود. در گروه حسین خانی فرانک چامیزو قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از ایتالیا و زائوربک سیداکوف قهرمان اروپا از روسیه نیز حضور دارند.

در وزن 86 کیلوگرم: شرکت کننده 31 نفر

حسن یزدانی، در دور اول به مصاف دیوید تیلور از آمریکا می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده داولومبایف از قزاقستان و رجب اف از بلاروس مبارزه می کند.

دوران کوراگلیف قهرمان اروپا از روسیه و ساندرو امیناشویلی دارنده مدال برنز جهان از گرجستان حریفان مطرح یزدانی در گروه وی هستند.

وزن 125 کیلوگرم: شرکت کننده 22 نفر

پرویز هادی، در دور اول به مصاف روبرت باران دارنده مدال برنز اروپا از لهستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان ابراگیم سعیداف دارنده مدال برنز المپیک از بلاروس و جمال الدین ماگومدوف دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان می رود.

در گروه هادی  طاها آکگول قهرمان جهان و المپیک از ترکیه و گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان حضور دارند.
مسابقات اوزان فوق از ساعت 12 فردا به وقت ایران برگزار می شود.

کشتی آزاد جهانی 2018 مجارستان ,پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری