کشتی آزاد جام باشگاه های 2017 جهان - غلامرضا محمدی: در آستانه رسیدن به تفاهم نهایی با سعداله اف هستیم
1396/08/15-16:08
1870
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

کشتی آزاد جام باشگاه های 2017 جهان - غلامرضا محمدی: در آستانه رسیدن به تفاهم نهایی با سعداله اف هستیم

اگر فدراسیون کشتی مساعدت کند، می خواهیم حسن یزدانی را هم به ترکیب اضافه کنیم

می خواهیم با تمام قدرت در جام باشگاه های جهان شرکت کنیم

غلامرضا محمدی سرمربی تیم کشتی آزاد باشگاه بیمه رازی در گفت و گو با پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir از نزدیک شدن به توافق نهایی با عبدالرشید سعداله اف ستاره کشتی آزاد روسیه و قهرمان جهان و المپیک برای شرکت در رقابت های قهرمانی باشگاه های جهان خبر داد.

وی با بیان این مطلب افزود: سعداله اف موافقت ضمنی خود را برای پیوستن به تیم بیمه رازی و کشتی گرفتن در چهارمین دوره جام باشگاه های جهان در ایران اعلام کرده که اگر مشکلی پپیش نیاید، در یکی دو روز آینده مراحل انعقاد قرارداد با وی نیز طی خواهد شد.

محمدی خاطرنشان کرد: ما خواستار کشتی گرفتن سعداله اف در وزن 92 کیلوگرم هستیم و فکر می کنم با وجود 2 کیلوگرم ارفاق وزن، مشکلی نداشته باشد که البته وی نیز مخالفتی نداشته است .

سرمربی تیم بیمه رازی در ادامه گفت: ما به عنوان نماینده کشتی ایران درجام باشگاه های جهان، قصد داریم با بهترین ترکیب و با هدف دفاع از اعتبار کشتی کشورمان به مصاف تیم های مقابل از روسیه و امریکا برویم که به همین علت در صدد هستیم در صورت مساعدت فدراسیون کشتی زمینه پیوستن حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک را به تیم خود فراهم کنیم که اگر این اتفاق بیافتد، درصد قهرمانی تیم ما به مراتب بالاتر خواهد رفت .

این درحالی است که تقریبا کار پیوستن ختاگ تسابالوف ملی پوش 25 ساله کشتی آزاد روسیه و قهرمان وزن 70 کیلوگرم 2014 و نایب قهرمان وزن 74 کیلوگرم 2017 جهان به تیم بیمه رازی حتمی است.

محمدی در پایان گفت: تمرینات تیم بیمه رازی به عنوان قهرمان چند ساله اخیر لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های ایران از سوی دست اندرکاران و کادر فنی این تیم بطور جدی در حال پیگیری است تا شرایط برای قهرمانی در رقابت های باشگاه های جهان برای سومین بار و ماندن جام در ایران فراهم شود.

فدراسیون کشتی در تازه ترین اطلاعیه خود از استان مازندران به عنوان نامزد میزبانی احتمالی رقابت های قهرمانی باشگاه های جهان در سال 2017 که قرار است طی روزهای 16 و 17 آذر ماه برگزار شود، نام برده است .

در سه دوره گذشته این رقابت ها تیم بیمه رازی دوبار و تیم تایتان مرکوری امریکا یک بار به مقام قهرمانی دست یافته اند.

لازم به یادآوری است که براساس اخبار منتشر شده در رسانه ها امسال تیم تایتان مرکوری با تنی چند از ملی پوشان عنوان دار کشتی آزاد امریکا و همچنین 2 کشتی گیر خارجی در رقابت های جام باشگاه های 2017 در ایران شرکت خواهد کرد.

کشتی آزاد جام باشگاه های 2017 جهان- اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری