کشتی آزاد 2019 جوانان جهان- نمایندگان ایران در 5 وزن دوم حریفان خود را شناختند
1398/05/21-21:05
717
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

کشتی آزاد 2019 جوانان جهان- نمایندگان ایران در 5 وزن دوم حریفان خود را شناختند

رقابت ها از ساعت 12 فردا سه شنبه آغاز خواهد شد

قرعه کشی رقابت های 5 وزن دوم کشتی آزاد جوانان 2019 جهان که در شهر تالین استونی جریان دارد عصر امروز دوشنبه برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی وضعیت جدول مبارزات نمایندگان ایران در 5 وزن دوم به شرح زیر است :

۶۱ کیلوگرم: شرکت کننده 23 نفر

مهدی شیرازی، در دور نخست به مصاف موحامد کلیش از ترکیه می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران قزاقستان و الجزایر خواهد رفت .

 

۷۴ کیلوگرم: شرکت کننده ۲۳ نفر

محمد نخودی، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با داوود علیزالاف از بلاروس می رود و در صورت غلبه بر این حریف، در دور سوم با برنده کشتی میان نمایندگان آمریکا و روسیه مبارزه خواهد کرد.

 

۸۶ کیلوگرم: شرکت کننده 26 نفر

سجاد حبیبی، در دور اول با ماگومد آسیاتیلوف از آذربایجان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر وی، در دور دوم به مصاف برنده دیدار ژاپن و بلاروس می رود.

 

۹۲ کیلوگرم : شرکت کننده ۲۱ نفر

علیرضا عبداللهی، در دور نخست با آلان باگایف از روسیه مبارزه می کند و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان مجارستان و ترکیه می رود.

 

۱۲۵ کیلوگرم: شرکت کننده 18 نفر

امیرحسین زارع، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با هوانس ماقاکیان از ارمنستان سرشاخ می شود و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور سوم به مصاف برنده مبارزه میان نمایندگان کره جنوبی و مصر می رود.

مسابقات اوزان فوق از ظهر فردا (سه شنبه) آغاز می شود.

کشتی آزاد ,قهرمانی کشتی آزاد جوانان 2019 جهان, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری