کشتی آزاد 2018 جوانان جهان- اسلواکی، نمایندگان ایران در 5 وزن نخست حریفان خود را شناختند
1397/06/29-22:06
1581
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

کشتی آزاد 2018 جوانان جهان- اسلواکی، نمایندگان ایران در 5 وزن نخست حریفان خود را شناختند

رقابت ها از ساعت 13 فردا جمعه به وقت ایران آغاز خواهد شد

مراسم قرعه کشی 5 وزن نخست کشتی آزاد جوانان سال 2018 جهان جهان بعد از ظهر امروز در شهر ترناوا اسلواکی برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعیت جدول نمایندگان ایران در 5 وزن نخست به شرح زیر است:

وزن 57 کیلوگرم: شرکت کننده 22 نفر

رضا علیجان زاده، پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ژلپ از اوکراین می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان احمت تاش از ترکیه و داتون فیکس قهرمان جوانان جهان از آمریکا خواهد رفت.

وزن 65 کیلوگرم: شرکت کننده 26 نفر

امیرحسین مقصودی، در دور اول با بالاز هاکزر از اسلواکی کشتی می گیرد و در صورت گذر از این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده تیلیک شارشیف از قرقیزستان و بود باتباتار از مغولستان می رود.

وزن 70 کیلوگرم: شرکت کننده 24 نفر

امیرحسین کاووسی، در دور اول به مصاف گادجی مراد گادجیف از آذربایجان می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده مبارزه میان تینو رتینگر از آلمان و جان ژائو از چین کشتی خواهد گرفت.

وزن 79 کیلوگرم: شرکت کننده 25 نفر

سجاد غلامی، در دور نخست با حسن فؤاد از مصر مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده اوکتای حسن از بلغارستان و تورنیکه کوینکادزه از گرجستان می رود.

وزن 97 کیلوگرم: شرکت کننده 19 نفر

سجاد عزیزی، در دور نخست به مصاف مارتین لانگ از مجارستان می رود و در صورت شکست این کشتی گیر در دور دوم با برنده مبارزه میان دسچاتلتس از کانادا و ماگومد خان ماگومدوف از روسیه کشتی خواهد گرفت.

رقابت های اوزان فوق از ساعت 13 فردا (جمعه) به وقت ایران برگزار می شود.

قهرمانی کشتی آزاد 2018 جهان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

 

اشتراک گذاری