کانادا با 9 کشتی گیر در کشتی آزاد جام باشگاه های 2017 جهان شرکت می کند
1396/08/23-12:08
2838
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

کانادا با 9 کشتی گیر در کشتی آزاد جام باشگاه های 2017 جهان شرکت می کند

این رقابت ها طی روزهای 16 و 17 آذرماه در ایران برگزار خواهد شد

تازه ترین اخبار مربوط به رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های 2017 جهان حاکی است که کانادا با تیمی متشکل از 9 کشتی گیر در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

عباس محمدی داور درجه یک بین المللی و ایرانی الاصل کانادا که سرپرستی این تیم را به عهده خواهد داشت، در گفت وگوی کوتاه به پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir گفت : تقریبا پس از 15 سال است که فدراسیون کشتی کانادا تصمیم گرفته است تیمی را برای شرکت در یک تورنمنت بین المللی به ایران اعزام کند که این امر شخصا برای من باعث خرسندی است چراکه کشتی گیران کانادایی می توانند از تجارب و کلاس بالای قهرمانان کشتی ایران بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: از 9 کشتی گیر اعزامی به ایران 6 نفر سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی کشتی آزاد کانادا را دارند که به زودی اسامی آنها به فدراسیون کشتی ایران اعلام خواهد شد.

محمدی که در حال حاضر نایب رییسی فدراسیون کشتی ایالت کبک کانادا را به عهده دارد، بارها به عنوان داور بین المللی در رقابت های مختلف از جمله جام های جهانی کشتی آزاد و فرنگی ، جام تختی و جام باشگاههای جهان قضاوت کرده است .

چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان قرار است طی روزهای 16 و 17 آذرماه به میزبانی ایران و احتمالا استان مازندران برگزار شود.

تاکنون 6 کشور ، امریکا، روسیه ، کانادا ، قزاقستان ، مغولستان و ارمنستان آمادگی خود را برای شرکت در این دوره از رقابت ها اعلام کرده اند.

کشتی آزاد جام باشگاه های 2027 جهان , کانادا - اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری