کاروان کشتی فرنگی و آزاد ایران در جایزه بزرگ گرجستان با کسب 7 مدال طلا، 3 مدال نقره و 10 برنز به کار خود پایان داد
1398/05/19-19:05
722
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی کشتی آزاد

کاروان کشتی فرنگی و آزاد ایران در جایزه بزرگ گرجستان با کسب 7 مدال طلا، 3 مدال نقره و 10 برنز به کار خود پایان داد

به نظر می رسد حالا کادرهای فنی باید بر اساس نتایج تیم های اعزامی به جهانی 2019 را گزینش کنند

کاروان 28 نفره متشکل از کشتی گیران فرنگی و آزاد حاضر در اردوهای آماده سازی رقابت های قهرمانی 2019 جهان در قزاقستان، با کسب 7 مدال طلا، 3 نقره و 10 برنز به کار خود در جایزه بزرگ گرجستان به کار خود پایان داد .

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir با پایان این رقابت ها که تصور می شود اخرین تورنمنت قبل از جهانی 2019 قزاقستان باشد، حالا این کادرهای فنی هستند که باید با توجه به عملکرد نفرات اعزامی با اشراف کامل ، ترکیب نهایی تیم های اعزامی به قزاقستان را مشخص کنند.

در رقابت های بین المللی  کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ گرجستان جام بالاوادزه و کارتوزیا که طی روزهای 16 تا 19 مردادماه جاری در شهر تفلیس گرجستان برگزار شد 8 کشتی گیر موفقیتی نداشتند و رضا یزدانی در 97 آزاد و حسین نوری در 87 کیلوگرم فرنگی هم که نامشان در فهرست اعزامی ها بود، به دلایلی در رقابت ها شرکت نکردند.

 

برای تیم ایران در کشتی فرنگی پویا ناصرپور، حامد تاب، امین کاویانی نژاد، رامین طاهری و محمدهادی ساروی در اوزان 55، 67، 72، 87 و 97 کیلوگرم مدال طلا کسب کردند، یک مدال نقره توسط محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم و 6 مدال برنز توسط شیرزاد بهشتی طلا و علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم، سامان عبدولی و میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم و پژمان پشتام در وزن 77 کیلوگرم به دست آمد.

این درحالی است که در کشتی آزاد یونس امامی و کامران قاسم پور در اوزان 70 و 86 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پیمان بیابانی و بهمن تیموری در اوزان 65 و 79 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و 4 مدال برنز هم توسط علیرضا سرلک، محمدباقر یخکشی، ابوالفضل حاجی پور و رضا افضلی در اوزان 57، 61، 65 و 74 کیلوگرم کسب شد.

به نظر می رسد، دو سه اردوی باقی مانده تا جهانی 2019 برای کادرهای فنی خیلی مهم باشد و برنامه های تمرینی برای هماهنگ شدن با روند حاکم بر رقابت های سطح اول جهان در راس اهداف تمرینی قرار بگیرد.
لازم به یادآوری است که رقابت‌های کشتی قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان و گزینشی المپیک 2020 روزهای ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در سالن باریس آرنا شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود و طی آن ۱۰۸ کشتی گیر (آزاد، فرنگی و زنان) در ۶ وزن المپیکی سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو رابه دست می‌آورند.

کشتی آزاد، کشتی فرنگی ، کشتی جایزه بزرگ گرجستان، پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری